بسته‌ی ویژه روبیکا برای کاندیداهای انتخابات مجلس


بسته‌ی ویژه روبیکا برای کاندیداهای انتخابات مجلس

متقاضیان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرایط ویژه‌ای برای تبلیغ و معرفی خود در سوپراپلیکیشن روبیکا خواهند داشت. این شرایط در قالب یک بسته‌ی حمایتی برای تبلیغات در روبیکا در اختیار کاندیداها قرار می‌گیرد. به...

متقاضیان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرایط ویژه‌ای برای تبلیغ و معرفی خود در سوپراپلیکیشن روبیکا خواهند داشت. این شرایط در قالب یک بسته‌ی حمایتی برای تبلیغات در روبیکا در اختیار کاندیداها قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی روبیکا، با هدف کمک به شور انتخابات و معرفی هر چه بهتر کاندیداها، در کنار صحت‏سنجی کانال‏ها با اعطای تیک آبی بسته‌ای به ارزش ۱۰ میلیون تومان در بستر روبیکا به کاندیداها عرضه می‌شود که به‌وسیله‌ی آن می‌توانند از ابزارهای تبلیغاتی این اپلیکیشن از جمله پیامک و پین (سنجاق) منطقه‌ای و سایر امکانات، بنا به سیاست‌های تبلیغاتی خود بهره‌مند شوند.

متقاضیان حضور در خانه‌ی ملت در هر شهر و شهرستان، پیامکی را دریافت خواهند کرد که بر اساس آن، اطلاعات و جزئیات اخذ این بسته را دریافت خواهند کرد. هم‌چنین کارشناسان روبیکا، برای ارائه توضیحات تکمیلی با کاندیداها تماس تلفنی خواهند گرفت.

از نکات قابل توجه امکانات تبلیغاتی روبیکا برای کاندیداها این است که تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های آن‌ها، به‌صورت هوشمند در اختیار مخاطبان منطقه‌ای و رای‏دهندگان همان شهر و شهرستان نمایش داده خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه