ملوان یک - استقلال یک/ آنچه در انزلی می‌گذرد


ملوان یک - استقلال یک/ آنچه در انزلی می‌گذرد

دو تیم ملوان و استقلال از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در انزلی مقابل هم قرار گرفتند. ترکیب استقلال در این دیدار به شرح زیر بود: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی،...

دو تیم ملوان و استقلال از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در انزلی مقابل هم قرار گرفتند.

ترکیب استقلال در این دیدار به شرح زیر بود: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

ترکیب ملوان در این دیدار این ۱۱ نفر بودند: فرعباسی، میلاد باقری، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی، محمدرضا بردبار، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی دو تیم حملاتی داشتند اما هیچ موقعیت گلی روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

گل اول ملوان در دقیقه 65

گل اول استقلال توسط ماشاریپوف در دقیقه 66

دقیقه ۲۵: شوت رضا جعفری از سمت چپ خط دفاعی استقلال در آستانه ورود به دروازه بود که حسینی آن را مهار کرد.

دقیقه ۳۲: بلانکو می‌توانست ارسال حردانی از سمت چپ زمین ملوان را به گل تبدیل کند که توپ با اختلافی اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: بلانکو با فرار خود می‌توانست در یک صحنه تک به تک دروازه ملوان را باز کند اما ضربه چیپ او کم جان بود و به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۴۳: صالح حردانی با یک فرار خوب روی پاسی از رافایل سیلوا با فرعباسی تک به تک شد اما نتوانست دروازه حریف را باز کند.

دقیقه ۴۵+۳: ضربه سر روزبه چشمی از ضربه ایستگاهی ارسالی توسط مهدی‌پور با فاصله‌ای اندک به بیرون رفت. بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دقیقه ۶۴: فرار بازیکنان ملوان از آفسایدگیری استقلالی‌ها با یک پاس کوتاه از سمت چپ خط دفاعی استقلال و گلزنی سلیمانی با یک ضربه از روی خط شش قدم بدست آمد.

دقیقه ۶۵: یک دقیقه پس از گلزنی ملوانی‌ها ابوالفضل جلالی درون محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد و با یک پاس کوتاه خوب ماشارپیوف را صاحب موقعیت کرد. ماشاریپوف هم ضربه خود را به گل تبدیل کرد.


ملوان یک - استقلال یک/ آنچه در انزلی می‌گذرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!