ابلاغ همه اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد


ابلاغ همه اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

شاهینی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: از ۱۳ هزار میلیارد اعتبارات سفر، ۹۰۰ میلیارد حق سازمان مدیریت تخصیص داده شده است و تا پایان امسال هزار میلیارد دیگر تخصیص...

شاهینی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: از ۱۳ هزار میلیارد اعتبارات سفر، ۹۰۰ میلیارد حق سازمان مدیریت تخصیص داده شده است و تا پایان امسال هزار میلیارد دیگر تخصیص می‌یابد.

وی ادامه داد: سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات سفر است که به سازمان‌ها ابلاغ شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با اشاره به اینکه از مجموعه ۸۵ حلقه چاه نفت در بهمئی ۵۳ حلقه فعال است، گفت: ۱۸۳ هزار بشکه نفت از این چاه‌ها استخراج می‌شود.

سید علی احمدزاده با اشاره به اینکه پیگیر جذب سهم آلایندگی بهمئی از خوزستان بودیم، افزود:۱۳۴ میلیارد تومان عوارض آلایندگی نفت به شهرستان بهمئی اختصاص یافت که برای اولین بار سهم استان از عوارض آلایندگی جذب شد که کار بزرگ و ارزشمندی است.

وی با اشاره به اینکه عوارض آلایندگی در جای درست خود باید هزینه شود، افزود: سازمان برنامه و بودجه کمیته‌ای تشکیل و اعتبار اختصاص یافته را با نظر اداره کل محیط زیست و بخش بهداشت و درمان استان به طرح‌هایی که این دو دستگاه مشخص می‌کنند اختصاص دهد.

احمد زاده عنوان کرد: اعتباری که از محل آلایندگی نفت به شهرداری‌ها اختصاص داده می‌شود باید صرف عمران شهری شود و نباید در جای دیگری هزینه شود.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص توزیع اعتبارات بند پ تبصره ۱۱ که به سکونت گاه‌های غیر رسمی اختصاص داشت گفت: بیشترین جمعیت حاشیه نشین در شهر یاسوج هستند و در کشور جایگاه اول را در اختیار داریم.

وی عنوان کرد: اعتبارات بند پ تبصره ۱۱ براساس دو شاخص جمعیت و مساحت توزیع شود.

استاندار همچنین در بررسی احداث طرح مرغداری در اطراف سد تنگ سرخ گفت: سد تنگ سرخ چشم انداز گردشگری دارد و با احداث طرح‌های مرغداری و گله داری بخش گردشگری این منطقه از بین می‌رود.

احمدزده عنوان کرد: تنگ سرخ یکی از زیباترین نقاط استان است لذا اعطای هر گونه مجوز مغایر با گردشگری تا شعاع پنج کیلومتری از سد تنگ سرخ ممنوع است.


ابلاغ همه اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج