امام جمعه اردبیل چرا از وزارت راه شکایت کرد؟


امام جمعه اردبیل چرا از وزارت راه شکایت کرد؟

اقتصادنیوز: عضو مجلس خبرگان گفت: به زودی با مدیر شرکت ایران تور و وزارت راه در محکمه دیدار خواهم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، سید حسن عاملی از گرفتاری مردم به خاطر تاخیر در پرواز که خود شاهد آن بوده است چنین روایت می کند:

شامگاه ۲۲ بهمن ساعت ۲۱/۴۵دقیقه با ایران ایر تور از تبریز به مشهد پرواز داشتم؛ از اردبیل راه افتادم خودم را به تبریز رساندم ‌ناگهان‌ تاخیر تا ۲۲/۳۰ اعلام شد جز تسلیم چاره ای نبود اما دوباره تاخیر ‌خورد ساعت۲۳/۳۰ باز قابل تحمل بود اما تاخیر سوم آمد ساعت ۵ بامداد!!!

مسافرین که غالباً از شهرهای دیگر آمده بودند جایی برای ماندن نداشتند غوعایی در سالن به پا شده بود ولی مسئولین ایران ایر تور می گفتند به ما ربطی ندارد!

وی با ابراز گلایه ادامه داد: ساعت ۵ پرواز به راه افتاد و نماز تمام مسافرین قضا شد! هم وقت مردم ضایع شد هم پول هتل یک شب آنها از دست رفت و هم به بدترین ناراحتی مبتلی شدند و بعضی ها مثل حقیر جلسه حساس خود را در مقصد از دست داد و بی آبرو شد.

خبر مرتبط
وزارت راه و شهرسازی ادعاها درباره بذرپاش را تکذیب کرد

اقتصادنیوز: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به اخبار کذب درباره فعالیت انتخاباتی "مهرداد بذرپاش" وزیر راه و شهرسازی و ادعای تذکر رییس جمهور و رهبر معظم انقلاب در این‌باره واکنش نشان داد.

چقدر آرزو کردم مسئولین ارشد وزارت راه از ساعت ۷عصر تا ۵ بامداد در فرودگاه اسیر شود تا درد جانکاه مردم را از نزدیک لمس کند و شاهد این همه اهانت به مردم و اضاعه حقوق نباشد

ملاقات من به خاطر دفاع از حقوق مردم با مدیر شرکت ایران ایر تور که به طور مکرر مرتکب خلف وعده می شود و با مسئول وزارت به زودی در محکمه خواهد بود.

من از تمام هم وطنان عزیز می خواهم در هر گونه تاخیر شرکت های هواپیمایی به دستگاه قضایی شکایت کنند.

خبر مرتبط
انتقاد سازمان امور مالیاتی از وزارت راه درباره مالیات خانه‌های خالی

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ارسال مرحله‌ای اطلاعات خانه‌های خالی توسط وزارت راه و شهرسازی به این سازمان، محاسبه مالیات برای مالکان این خانه‌ها را غیرممکن می‌سازد.

اگر دستگاه قضایی (ما سمح الله) تعلل کند در آن صورت دستگاه قضایی عامل اصلی اضاعه حق خواهد بود از ستاد اقامه نماز مصراً می خواهم به احترام نماز علیه شرکت ایران ایرتور شکایت کند و اگر ساکت بماند باید در اداره خود را تخته کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه