ارسلان مطهری در پرسپولیس؟ بمب بزرگ نقل و انتقالات در راه است


ارسلان مطهری در پرسپولیس؟ بمب بزرگ نقل و انتقالات در راه است

ارسلان مطهری به پرسپولیس پیشنهاد شده است.

ارسلان مطهری ، مهاجم جنجالی و محبوب که سابقه بازی در استقلال را دارد، به پرسپولیس پیشنهاد شده است. این خبر که به تازگی منتشر شده، دنیای فوتبال ایران را به لرزه در آورده و نقل و انتقالات جنجالی زمستانی را به اوج خود رسانده است.

استقلال برای ثبت قرارداد میلاد فخرالدینی، مجبور به فسخ قرارداد ارسلان مطهری شد. این اتفاق، جدایی ناگهانی مطهری از جمع آبی‌پوشان را رقم زد و گمانه‌زنی‌ها درباره تیم بعدی او آغاز شد.

حالا خبر می‌رسد که نزدیکان ارسلان مطهری، او را به پرسپولیس، رقیب دیرینه استقلال، پیشنهاد داده‌اند. این انتقال، اگرچه عجیب به نظر می‌رسد، اما می‌تواند یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات چند سال اخیر فوتبال ایران باشد.

سابقه ارسلان مطهری در استقلال و چالش‌هایی که او با پرسپولیسی‌ها داشته، این انتقال را به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل کرده است. هواداران هر دو تیم منتظرند تا ببینند آیا این انتقال پر سر و صدا رخ خواهد داد یا نه.

ارسلان مطهری در پرسپولیس؟ بمب بزرگ نقل و انتقالات در راه است

در صورت پیوستن ارسلان مطهری به پرسپولیس، باید منتظر اتفاقات جالبی در لیگ برتر ایران باشیم. بدون شک، این انتقال، سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد و رقابت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس را به اوج خود خواهد رساند.

نظر مدیران پرسپولیس و اوسمار، سرمربی این تیم، در مورد این انتقال، نقشی کلیدی خواهد داشت. باید دید آیا آنها با این پیشنهاد موافقت خواهند کرد یا نه.

به نظر شما، ارسلان مطهری به پرسپولیس خواهد پیوست؟

این انتقال چه پیامدهایی برای فوتبال ایران خواهد داشت؟

نظرات خود را در مورد این بمب نقل و انتقالاتی با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک