توضیحات پلیس درباره درگیری در یک ستاد انتخاباتی!


توضیحات پلیس درباره درگیری در یک ستاد انتخاباتی!

اقتصادنیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد: حامیان یکی از نامزدهای انتخابات مجلس در مراغه موجب بی‌نظمی و تخریب برخی از اموال ستاد انتخاباتی وی شده بودند که همه آنان شناسایی شدند و اقدام لازم برای رسیدگی در حال انجام است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ «هاشم شعفی» افزود: کلیه رفتارهای حامیان و ستادهای تبلیغاتی تحت رصد پلیس و هیئت‌های نظارتی قرار دارد و داوطلبان مجلس باید از هرگونه رفتارهای غیراخلاقی در ستاد انتخابات پرهیز کنند.

عاملان درگیری در یکی از ستاد انتخاباتی مراغه شناسایی شدند.

خبر مرتبط
حسن روحانی رخت انتخابات پوشید؟/ خبر مهم مرعشی از آغاز به کار ستاد انتخاباتی روحانی

اقتصادنیوز : دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط به وجود کاندیدهایی که امکان حمایت داشته باشند، مد نظر است و ما از این ایده حمایت می کنیم

وی همچنین از داوطلبان مجلس دوازدهم خواست تا طرفداران خود را به رعایت قوانین و مقررات ملزم کنند تا انتخابات در فضایی آرام و رقابتی برگزار شود.

خبر مرتبط
گفت‌وگو با رئیس ستاد انتخاباتی خاتمی در خرداد 76

اقتصادنیوز: هم میهن به مناسبت دوم خرداد بابا رئیس ستاد انتخاباتی خاتمی در خرداد 76 گفت‌وگویی انجام داده است.

نیمه‌شب گذشته حامیان یکی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی به سمت ستاد یکی ار رقبای خود سرازیر، و پس از شکستن شیشه‌های ستاد رقیب، به آنجا وارد شدند.

در این اقدام، آسیب جزئی به تجهیزات ستاد انتخاباتی وارد شد اما خوشبختانه درگیری فیزیکی وجود نداشت و به حامیان داوطلبان مجلس آسیبی نرسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !