ادغام بانک‌ها مهمترین گام در مهار تورم است


ادغام بانک‌ها مهمترین گام در مهار تورم است

خلیل آل امین نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم گفت: نظام بانکداری ما مشکل دارد و اصلاح این نظام به تقویت بانک مرکزی منجر شده و مهمترین گام در مهار تورم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،خلیل آل امین ظهر روز شنبه(۵ اسفندماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان اظهار کرد: نماینده باید سه شاخصه تحصیلات عالیه، تجربه اجرایی، ارتباطات وسیع،داشتن قدرت بیان، استدلال و اقناع سازی را داشته باشد.

وی افزود: مجلس باید قوانینی وضع کند که بدون هیچ مشکلی و بصورت عادلانه دورترین نقاط کشور را نیز در بر بگیرد و به قدرت چانه زنی، ارتباطارات نمایندگان با برخی مسئولان بالا مرتبط نباشد.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان،طارم، بیان کرد: شهرستان های زنجان و طارم با توجه به ظرفیت‌های که دارند طی ادوار گذشته آن طور که شایسته است به حل مشکلات اساسی آنها پرداخته نشده است و امروز ما در استان زنجان دارای کمبودهای فراوانی هستیم که در سالهای گذشته نه تنها مغفول مانده و فکری برای جبران آن نشده است.

آل امین با اشاره به اینکه بانک داری ما اشتباه است و امروز بانک‌ها به بنگاه‌داری می‌پردازند،اظهار کرد: بانک بنگاه معاملاتی یا شرکت ساختمانی نیست و این گونه کار کردن بانک‌ها باعث تورم شده است بنابراین ادغام بانک‌ها می‌تواند به این بنگاه داری پایان داده و قدرت بانک مرکزی را بالا ببرد و چنین تجربه ای در برخی کشورها نتایج موفقیت آمیزی داشته است.

وی با بیان اینکه طرح‌های نیمه تمام زیادی در استان داریم بیان کرد: احصا و پیگری برای اتمام پروژه‌های نیمه کاره از اهداف بنده است و بسیاری از مشکلات استان با تکمیل پروژه های نیمه تمام حل می شود.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم گفت: مهمترین چالش استان زنجان در حال حاضر بحث آب است و برای حل این مشکل نیاز است کارهای اساسی صورت گیرد.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در خصوص حوزه بهداشت و درمان گفت: نیاز است توجه ویژه‌ای به این حوزه صورت بگیرد و لازم است، بیمه‌های ما تقویت شود و نظارت صحیح بر توزیع عادلانه دارو صورت گیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن