پیام های تبریک نیمه شعبان به همکاران


پیام های تبریک نیمه شعبان به همکاران

پیام تبریک نیمه شعبان به همکاران مرد و زن را می خوانید.

پیام تبریک نیمه شعبان برای همکاران را در این مطلب از افکارنیوز می خوانید.

1. فرخنده میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) بر شما و خانواده گرامیتان مبارک باد.

2. نسیم خوش عطر نیمه شعبان، عطر دل‌انگیز یاس و نرگس را به ارمغان می‌آورد. میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت صاحب الزمان (عج) بر شما مبارک باد.

3. در این شب پر برکت، دعایمان ظهور یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) و فرج ایشان از خداوند متعال است. میلاد با سعادت ایشان بر شما مبارک باد.

4. نیمه شعبان، شب میلاد امید و آرزوست. امیدواریم در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) شاهد ظهور ایشان و برقراری عدالت و صلح در جهان باشیم. میلاد با سعادت ایشان بر شما مبارک باد.

پیام های تبریک نیمه شعبان به همکاران

5. همکار گرامی، فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) را به شما تبریک و شادباش می‌گویم. امیدوارم در این شب پر خیر و برکت، دعایمان برای ظهور ایشان مستجاب شود.

6. در این شب نورانی، به امید روزی که با ظهور حضرت مهدی (عج) جهان غرق در عدالت و صلح و معنویت شود. میلاد با سعادت ایشان بر شما مبارک باد.

7. همکار ارجمند، فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) را به شما تبریک و شادباش می‌گویم. امیدوارم در پناه عنایات ایشان، زندگی سرشار از خیر و برکت داشته باشید.

8. در این شب عزیز، دعایمان ظهور یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) و فرج ایشان از خداوند متعال است. میلاد با سعادت ایشان بر شما مبارک باد.

9. همکار گرامی، میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) را به شما تبریک و شادباش می‌گویم. امیدواریم در این شب پر خیر و برکت، دعایمان برای ظهور ایشان مستجاب شود و شاهد طلوع خورشید عدالت و معنویت در جهان باشیم.

10. در این شب نورانی، به امید روزی که با ظهور حضرت مهدی (عج) جهان غرق در عدالت و صلح و معنویت شود. میلاد با سعادت ایشان بر شما مبارک باد.

پیام های تبریک رسمی:

1. با سلام و احترام، فرخنده میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) را به شما تبریک و شادباش می‌گویم. امیدوارم در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) شاهد ظهور ایشان و برقراری عدالت و صلح در جهان باشیم.

2. احتراماً، به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) را به شما تبریک و شادباش می‌گویم. امیدواریم در پناه عنایات ایشان، زندگی سرشار از خیر و برکت داشته باشید.

3. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه شعبان، میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) را تبریک و شادباش می‌گویم.

4. به امید ظهور یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) و فرج ایشان از خداوند متعال، میلاد با سعادت ایشان را تبریک و شادباش می‌گویم.

5. با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) را به شما تبریک و شادباش می‌گویم.

همچنین می‌توانید از اشعار و جملات مرتبط با نیمه شعبان در پیام های تبریک خود استفاده کنید.

امیدوارم این پیام ها برای شما مفید باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه