39 هزار نفر رای اولی در استان زنجان


39 هزار نفر رای اولی در استان زنجان

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: بیش از ۳۹ هزار نفر رای اولی در استان زنجان واجد شرایط رای دادن در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان ۱۱ اسفند برگزار می شود، اظهار کرد: حدود ۸۵۰ هزار نفر در استان زنجان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند.

وی با اشاره به این تعداد از واجدین شرایط در انتخابات افزود: از این تعداد واجد شرایط عنوان شده در استان بیش از ۳۹ هزار نفر رأی اولی ها را تشکیل می دهند.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه سومین رزمایش شبیه سازی انتخابات در استان زنجان با موفقیت انجام شد گفت: همه شرایط و امکانات برای برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی و باشکوه در ۱۱ اسفندماه امسال مهیا شده است.

رفیعی با بیان اینکه رای گیری انتخابات پیش رو در یک هزار و ۴۳۸ نقطه - محل در استان زنجان در قالب ۷۷۲ شعبه ثابت و سیار انجام می‌شود افزود: در مجموع حدود ۱۱ هزار نفر از استان زنجان در امر برگزاری انتخابات بعنوان مجریان و عوامل نظارتی و حفاظتی در شعب حاضر خواهند بود.

وی افزود: برای حوزه انتخابیه زنجان – طارم ۳۳۱ شعبه، ابهر – خرمدره و سلطانیه ۱۸۴ شعبه، ماهنشان – ایجرود ۹۷ شعبه و خدابنده ۱۶۰ شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)