تعطیلی مدارس کرج فردا دوشنبه 7 اسفند 1402؟


تعطیلی مدارس کرج فردا دوشنبه 7 اسفند 1402؟

بارش سنگین برف در استان البرز ادامه دارد و سامانه بارشی فعال است، ولی از تعطیلی مدارس در این استان خبری نیست.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز با اشاره به بارش برف سنگین در این استان اعلام کرد: اکنون تمام راه های البرز باز است و تردد در آنها جریان دارد.

علی زندی فر گفت : سامانه بارشی از نخستین ساعات بامداد امروز در سراسر استان البرز فعال شده و هم اکنون بارش به صورت برف ادامه دارد.

وی ادامه داد: تمام تیم های راهداری استان البرز در محورهای ارتباطی استان استقرار یافته و در حال برف روبی و نمک پاشی در برخی محورها هستند.

زندی فر به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری به ویژه در محورهای کوهستانی البرز مانند جاده کرج - چالوس خودداری کنند ضمن آنکه توقف در جاده های کوهستانی با خطر ریز سنگ و سقوط بهمن همراه است.

وی گفت : با توجه به فراگیر بودن بارش برف در استان، همراه داشتن زنجیر چرخ، سوخت کافی، لوازم ایمنی، لباس گرم و مواد غذایی در جاده های استان ضروری است.

مدیرکل راهداری البرز اظهار کرد: بیشترین حجم بارش ها در محدوده جاده کرج - اشتهارد است که تیم های راهداری در حال پاکسازی این مسیر هستند.

وی تاکید کرد: بیش از ۳۸ تیم عملیاتی به همراه ادوات سنگین و نیمه سنگین راهداری در جاده های البرز در حال خدمات رسانی و آماده باش هستند.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این استان است.

طبق گزارش هواشناسی بارش ها تا روز چهارشنبه در البرز استمرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال 2024