تویوتا لوین توربو و هیبریدی و تویوتا کرولا هیبریدی با معین خودرو آمدند + عکس


تویوتا لوین توربو و هیبریدی و تویوتا کرولا هیبریدی با معین خودرو آمدند + عکس

شرکت معین خودرو ایرانیان به زودی سه محصول جدید تویوتا شامل تویوتا لوین در دو نسخه توربو و هیبرید و همچنین تویوتا کرولا هیبرید را وارد بازار ایران خواهد کرد.پیش‌تر این شرکت واردکننده، موفق به عرضه تویوتا کرولا 1200 توربو و 1500...

شرکت معین خودرو ایرانیان به زودی سه محصول جدید تویوتا شامل تویوتا لوین در دو نسخه توربو و هیبرید و همچنین تویوتا کرولا هیبرید را وارد بازار ایران خواهد کرد.

پیش‌تر این شرکت واردکننده، موفق به عرضه تویوتا کرولا 1200 توربو و 1500 تنفس طبیعی در بازار داخل شده بود که مورد استقبال مشتریان قرار گرفت. حال با افزوده شدن تویوتا لوین و کرولا هیبرید، سبد محصولات وارداتی این شرکت تکمیل‌تر خواهد شد.

پیش از این، شرکت برساوش نیز مجوز واردات لوین توربو و هیبرید را دریافت کرده بود و سایپا نیز درخواست واردات کرولا هیبرید را مطرح کرده بود. با ورود معین خودرو به عرصه، رقابت سه شرکت بزرگ برای عرضه این دو محصول پرطرفدار آغاز خواهد شد.

بر اساس اخبار رسیده، تعدادی از خودروهای لوین و کرولای هیبرید وارداتی معین خودرو در حال حاضر در گمرک بوده و به زودی پس از ترخیص، به شوروم این شرکت منتقل خواهند شد.

تویوتا لوین توربو و هیبریدی و تویوتا کرولا هیبریدی با معین خودرو آمدند + عکستویوتا لوین توربو و هیبریدی و تویوتا کرولا هیبریدی با معین خودرو آمدند

مشخصات فنی تویوتا لوین توربو و هیبریدی

این خودرو از یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ 1200 سی‌سی بهره می‌برد که حداکثر قدرت 116 اسب بخار و حداکثر گشتاور 185 نیوتن متر تولید می‌کند. قدرت موتور از طریق یک گیربکس CVT 10 دنده به صورت مصنوعی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

آنچه که در مورد مشخصات فنی تویوتا لوین هیبرید قابل توجه است، بهره‌مندی آن از یک موتور بنزینی 1.8 لیتری و یک موتور الکتریکی است که در مجموع 140 اسب بخار قدرت و 211 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. این قدرت از طریق گیربکس CVT مخصوص خودروهای هیبریدی به چرخ‌ها منتقل می‌شود.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نگاهی دقیق به سیر تکامل لامبورگینی کونتاچ در 50 سال