اسطوره به دردسر افتاد!


 اسطوره به دردسر افتاد!

هشت بازیکن مختلف در شش بازی اخیر گلزنی کرده‌اند تا بزرگترین نگرانی ژاوی رفع شود اما او حالا باید از بین این بازیکنان آماده سه نفر را به خط حمله بفرستد.

تا ماه گذشته یکی از گلایه‌های مهم ژاوی در مورد ضعف در گلزنی بود. اینکه مهاجمانش به راحتی فرصت‌های خوب گل را از دست می‌دهند و این به ضرر تیم شده است. حالا ولی اوضاع تغییر کرده، به‌خصوص که کلینیک باشگاه به تدریج در حال تخلیه شدن از مصدومان است.

در واقع تنها مهاجمی که در اختیار مربی نیست، فران تورس است که بازگشتش طولی نمی‌کشد. آخرین مصدومانی که ریکاوری کردند، رافینیا و ژوائو فلیکس بودند. آنها با اشتیاق بازگشته‌اند و تاثیر مثبتشان در تیم محسوس است. هر دو در پیروزی مقابل ختافه تعیین کننده بودند و دو گل اول را به ثمر رساندند.

روبرت لواندوفسکی بار دیگر به یک قاتل واقعی در محوطه جریمه تبدیل شده است. اگرچه او مقابل ختافه گل نزد، اما ستاره لهستانی در پنج بازی پنج گل زده است. برای ژاوی، بازگشت بهترین مهاجمش به فرم خوب، یک موهبت واقعی است.

 اسطوره به دردسر افتاد!

همچنین لامین یامال. این بچه گلزن خوبی نیست اما در مقابل گرانادا دبلی کرد که مانع از شکست بارسا شد. حتی ویتور روکه نیز با دو گل مقابل اوساسونا و آلاوس پیشرفت خود را نشان داد.

وقتی نوبت به گلزنی می‌شود، بازیکنان دیگری نیز به مهاجمان می‌پیوندند. در مقابل ختافه، فرانکی دی یونگ و فرمین بودند و قبلا گوندوگان نیز به آنها ملحق شده بود. هشت بازیکن مختلف در شش بازی اخیر گلزنی کرده‌اند که این نشانه بسیار خوبی برای بارسلونا در حساس‌ترین مقطع فصل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید