یورش بامدادی اشغالگران به کرانه باختری


یورش بامدادی اشغالگران به کرانه باختری

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که اشغالگران صهیونیست بامداد امروز نیز مانند روزهای گذشته به بخش‌های مختلف کرانه باختری حمله کردند.

یورش بامدادی اشغالگران به کرانه باختری

به گزارش راهبرد معاصر، منابع رسانه‌ای بامداد سه‌شنبه از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی در کرانه باختری خبر دادند.

تارنمای خبری فلسطین الیوم گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه به شهرک عزون در شرق قلقیلیه و روستای بیت فوریک در شرق نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی یورش بردند.

منابع فلسطینی در این باره اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر «قلقیلیه» در کرانه باختری یورش بردند و چند فلسطینی را بازداشت کردند.

روز گذشته نیز دفتر اطلاع‌رسانی امور اسیران فلسطین در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۷۲۱۰ فلسطینی ساکن کرانه باختری را بازداشت کرده است.

همچنین این مرکز حقوقی اشاره کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۲۰ فلسطینی ساکن کرانه باختری از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

گفتنی است پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، یورش‌های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری و کشتار و بازداشت شهروندان فلسطینی ساکن این منطقه‌ها از سوی نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شده است./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟