برف و باران به خوزستان رسید/ مراقب یخبندان باشید!


 برف و باران به خوزستان رسید/ مراقب یخبندان باشید!

به گزارش رکنا از خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از اواسط وقت امروز تا اواخر روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه استان خوزستان تحت تاثیر عبور موج بارشی قرار...

به گزارش رکنا از خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از اواسط وقت امروز تا اواخر روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه استان خوزستان تحت تاثیر عبور موج بارشی قرار خواهد گرفت.

محمد سبزه زاری افزود: این سامانه بارشی سبب ابرناکی و رگبار و رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای در بخش‌های شرقی، شمالی و ارتفاعات و رگبار‌های پراکنده و نقطه‌ای و رعد و برق در بقیه نقاط می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش در ارتفاعات به صورت برف پیش بینی می‌شود، ادامه داد: در این ایام مه یا مه رقیق در اغلب مناطق به ویژه مناطق کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی نیز مورد انتظار است.

سبزه زاری می‌گوید: از فردا تا روز شنبه شاهد روند کاهش محسوس دما در سراسر استان و یخ زدگی سطح زمین در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خواهیم بود.

وی اضافه کرد: امروز شمال خلیج فارس نیمه مواج است.

به گفته سبزه زاری؛ در شبانه روز اخیر اهواز با ۲۲.۲ و دهدز با ۲.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط گزارش شده اند و داکثر دمای اهواز به ۲۲.۲ و حداقل به ۶.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.


 برف و باران به خوزستان رسید/ مراقب یخبندان باشید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا