شرط مهم انصارالله برای پایان دادن به حملات در دریای سرخ


شرط مهم انصارالله برای پایان دادن به حملات در دریای سرخ

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: تنها پس از پایان تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، انصارالله در حملات خود در دریای سرخ تجدیدنظر خواهد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله امروز سه‌شنبه در پاسخ به این سوال که در صورت برقراری آتش‌بس در نوار غزه، به حملات موشکی و پهپادی خود در دریای سرخ پایان خواهد داد یا خیر، به خبرگزاری رویترز گفت اگر محاصره غزه پایان یابد و کمک‌های انسانی به این باریکه منتقل شود، وضعیت ارزیابی خواهد شد.

وی تاکید کرد هیچ عملیاتی در حمایت از ملت فلسطین متوقف نمی‌شود مگر پس از توقف جنگ غزه و لغو محاصره آن.

خبر مرتبط
بیانیه انصارالله یمن/شرط پایان عملیات در دریای سرخ اعلام شد

اقتصادنیوز: سخنگوی انصارالله یمن، گفت: عملیات ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ تنها بعد از پایان جنگ رژیم صهیونیستی در غزه متوقف خواهد شد.

عبدالسلام گفت اگر رژیم صهیونیستی واقعا جنگ علیه غزه را متوقف و محاصره این باریکه را لغو کند، در این صورت می‌توان در مورد شرایط صحبت کرد.

از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه، انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

خبر مرتبط
واکنش انصارالله به حملات آمریکا وانگلیس/ادامه ممنوعیت تردد کشتی‌های اسرائیل در دریای سرخ

اقتصادنیوز: سخنگوی انصارالله یمن، گفت: یمن در راستای مواضع انسانی و دینی خود برای حمایت از مردم غزه، همچنان از عبور و مرور کشتی‌های اسرائیلی جلوگیری خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !