ترافیک سنگین در معابر لغزنده تهران


ترافیک سنگین در معابر لغزنده تهران

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر تهران لغزنده و دارای ترافیک سنگین است.

به گزارش مشرق، سرهنگ احسان مؤمنی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز ۴ شنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع بار ترافیکی در مسیرهای شرقی، غربی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری لغزنده و پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بویژه در معابر شمالی بودیم.

سرهنگ مؤمنی گفت: بارش برف در سطح معابر شمالی شهر تهران مانند ارتش، باهنر، پارک وی، خیابان ولیعصر و… ادامه دارد است و رانندگان می‌بایست با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آبشناسان - سردار جنگل سنگین، علامه – شقایق نیمه سنگین، همت – اشرفی سنگین و در محدوده بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب نیروی زمینی سنگین است.

سرهنگ مؤمنی گفت: ترافیک در مسیر آزادراه تهران کرج در ابتدای صبح سنگین و انتهای بار ترافیکی در بزرگراه زین الدین- شمس آباد سنگین، همچنین ترافیک در محدوده بزرگراه شهید سلیمانی - محدوده صیاد سنگین، بابایی – روی پل سنگین و انتهای بار ترافیکی بزرگراه امام علی (ع) – جانبازان است.

وی افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله –پل جناح، آبشناسان – اشرفی، همت – بعد از جنت آباد، چمران - نهج‌البلاغه، یادگار امام (ره) – شیخ فضل الله و حکیم – پیامبر است.

سرهنگ مؤمنی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران به دلیل بارندگی‌ها و بارش نزولات آسمانی سنگین است که می‌طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند.

وی از رانندگان خواست به جهت لغزنده بودن معابر از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت تردد حتماً فاصله طولی را با خودروی مقابل رعایت کنند و از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری کنند.

همچنین رانندگان از پر بودن باک بنزین مطمئن و سیستم‌های خودرویی مانند بخاری را بررسی کنند. همچنین تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا