ترکیب عجیب پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن


ترکیب عجیب پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن

پرسپولیس با دو تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف ذوب آهن می رود.

ترکیب عجیب پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرسپولیس بعد از برد مهم مقابل تراکتور، در سومین بازی دور برگشت خود در اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. بازی که ۳ امتیاز آن اهمییت زیادی برای پرسپولیس دارد و سرخ پوشان برای ماندن در کورس قهرمانی باید این بازی را ببرند. بیرانوند برای این بازی محروم است و همچنین دو مهاجم پرسپولیس یعنی زاهدی و باهویی هم از این تیم جدا شدند. همچنین مجوز بازی خریدهای خارجی جدید پرسپولیس هم صادر شده و اوسمار می تواند از این نفرات در بازی امروز استفاده کند.

با این حال در اقدامی عجیب سرمربی برزیلی می خواهد برای بازی با ذوب آهن دو خرید خارجی خود را نیمکت نشین کند. پرسپولیس با کمترین تغییر به مصاف ذوب آهن خواهد رفت و اوسمار نمی خواهد به ترکیب تیم برنده دست بزند. تغییرات پرسپولیس برای بازی امروز اجباری است و به جای بیرانوند محروم، امیررضا رفیعی جوان درون دروازه قرار خواهد گرفت و همچنین عیسی آل کثیر هم جانشین شهاب زاهدی در این بازی خواهد شد.

به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن به این شکل خواهد بود: امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمد حسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !