مصوبه دولت برای اعطای وام به زنان سرپرست خانوار


مصوبه دولت برای اعطای وام به زنان سرپرست خانوار

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از مصوبه دولت برای اعطای وام و تسهیلات به زنان سرپرست خانوار دهک های ۱ تا ۵ خبر داد.

مصوبه دولت برای اعطای وام به زنان سرپرست خانوار

به گزارش راهبرد معاصر، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور امروز (چهارشنبه، 9 اسفندماه) در حاشیه هیأت دولت، گفت: یکی از مسائل مهم بحث لایحه امنیت زنان بوده است که بعد از 12 سال در مجلس یازدهم به نتایجی رسیده است و مراحلی را طی کرده است ولی به مرحله نهایی نرسیده است.


وی با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه برنامه خوبی را برای زنان پیش‌بینی کرده است، گفت: امیدوار هستیم این برنامه نیز به مرحله نهایی خود برسد.


معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، تأکید کرد: پنجره واحدی و سامانه ای برای آن تعیین شد تا از طریق این سامانه همه خدمات و حمایت های زنان سرپرست خانوار به صورت یکپارچه صورت بگیرد و وضعیت زنان‌ سرپرست خانوار بهتر رصد شود تا بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم.


خزعلی در پایان بیان کرد: طبق مصوبه امروز هیأت دولت، تمامی بانک‌ها موظف هستند که از سوی دولت ضمانت زنان سرپرست خانه دار را اعمال کنند و تسهیلات را در اختیار زنان سرپرست خانوار دهک های ۱تا ۵ قرار دهند./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !