شکست توطئه دشمن با مشارکت پرشور در انتخابات


شکست توطئه دشمن با مشارکت پرشور در انتخابات

حمیدرضا ترقی، کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آمار رأی‌دهندگان در انتخابات به‌درستی ثبت می‌شود و ناظران متعددی بر روند نظارت دارند، گفت: با وجود صحت فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمن نمی‌تواند منکر حضور پرشور مردم در انتخابات شود. طبعاً حضور حداکثری مردم در انتخابات به‌منزله خنثی‌سازی فتنه دشمن است.

شکست توطئه دشمن با مشارکت پرشور در انتخابات

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ امام خامنه ای (مدظله العالی)، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های شهدا انتخابات قوی و پرشور را یکی از ارکان اداره درست کشور خواندند و فرمودند: اگر بتوانیم به دنیا نشان دهیم ملت در صحنه‌های مهم و تعیین‌کننده کشور حضور دارند، کشور را نجات دادیم و پیش بردیم. به همه یادآور می‌شوم، باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم، نه از زاویه‌های جناحی و گروهی؛ اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند.


ایشان افزودند: کسانی ممکن است به هر دلیلی نتوانند در انتخابات شرکت کنند، با آنها حرفی نداریم؛ اما کسانی که اظهار بی‌میلی به انتخابات می‌کنند و دیگران را به حضور نداشتن تشویق می‌کنند، قدری بیشتر فکر کنند. رأی‌ندادن هیچ دستاورد و فایده‌ای ندارد و مشکلی از کشور حل نمی‌کند.


رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کردند: بعضی‌ها بودند شاید حالا هم باشند، می‌گویند آقا عده‌ای در انتخاباتی برگزار بشود، جمعی از مردم شرکت کنند، حکومتی سر کار بیاید یا دولتی یا مجلسی کارهای خودش را انجام بدهد. ما معتقدیم نه؛ باید انتخابات پرشور و پرجمعیت باشد.


ایشان تصریح کردند: دولت‌هایی هستند در دنیا که چهارچشمی مراقب مسائل کشورند، مراقب مسائل ایران‌اند.‌ می‌خواهند ببینند اینجا چه خبر است. این ناظران سیاسی از همه بیشتر از حضور مردم می‌ترسند، از قدرت مردمی بیمناکند و ملاحظه می‌کنند. چرا؟ چون قدرت مردمی را دیده‌اند که اگر ملت در صحنه حضور پیدا کند، حتماً بر مشکل غلبه پیدا می‌کند.


رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: معجزه‌ حضور ملت ایران پشتوانه‌ امنیت ملی ماست. قدرت ملی پشتوانه امنیت ملی است. اگر دشمن احساس کند شما توانایی ندارید، ملت ایران قدرتی ندارد، همه نوع امنیت شما را تهدید خواهد کرد. امنیت ملی همه چیز است، اگر امنیت نباشد، هیچ چیز نیست. دشمن با قدرت ملی ما مخالف است، پس هرچیزی که نشانه‌ قدرت ملی است، با آن مخالفت می‌کنند ازجمله با انتخابات.

مردم به این موضوع واقف هستند، حضور حداکثری در صحنه های مختلف مانند انتخابات کشور را از توطئه های مختلف دشمن نجات می دهد و سدهای محکمی در برابر دشمن می گذارد


حمیدرضا ترقی، کارشناس مسائل سیاسی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اهمیت و نقش حضور حداکثری مردم در پیشبرد مسائل کلان کشور به «راهبرد معاصر» گفت: رهبر انقلاب اسلامی بر تأثیر حضور مردم در انتخابات بر نجات کشور و پیشبرد مقاصد ایران اسلامی در عرصه های مختلف تأکید می کنند، زیرا در تمامی توطئه هایی که علیه ملت ایران طراحی شده است، از جنگ تحمیلی گرفته تا جنگ ترکیبی و فتنه های متعددی که پشت سرگذاشتیم، مهم ترین عاملی که کشور را حفظ کرده و از بحران های متعدد عبور داده، حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه های مختلف بوده است.


وی با بیان نمونه های مختلفی که مردم با حمایت حداکثری خود از نظام جمهوری اسلامی موفق به خنثی سازی توطئه های دشمن شدند، افزود: حوادثی همچون 23 تیر، حضور مردم در 9 دی و حضور بعد از هر توطئه و فتنه ای که در دستور کار دشمن بوده است، نشان می دهد مردم ایران همواره راه خود را با بصیرت انتخاب می کنند.


کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: مردم به این موضوع واقف هستند، حضور حداکثری در صحنه های مختلف مانند انتخابات کشور را از توطئه های مختلف دشمن نجات می دهد و سدهای محکمی در برابر دشمن می گذارد؛ دشمی که خواهان آسیب پذیری و ضعف نظام اسلامی است.


ترقی معتقد است: انتخابات ازجمله جلوه هایی است که استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده ملت ایران نمی توانند بر میزان مشارکت مردم خدشه و شبهه ای وارد کنند. با اینکه مردم ایران به صورت میلیونی در جشن 22 بهمن حاضر می شوند، اما دشمن با فرافکنی و جعل واقعیت تلاش می کند میزان مشارکت مردم را کمتر نشان دهد؛ اما موضوع انتخابات متفاوت است.


وی توضیح داد: با توجه به اینکه آمار رأی دهندگان در انتخابات به درستی ثبت می شود و ناظران متعددی بر روند نظارت دارند، دشمن دیگر نمی تواند منکر ارقام مشارکت مردم در انتخابات باشد، به همین دلیل حضور حداکثری مردم در انتخابات به منزله خنثی سازی فتنه ها و توطنه های دشمن است.


کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: بی تردید مقام معظم رهبری به این دلیل بر حضور گسترده و حداکثری مردم پای صندوق های رأی تاکید می کنند، زیرا می دانند مردم با حرکت مقدس خود پاسخ محکمی بر دهان دشمنان یاوه گو می زند؛ دشمنانی که تلاش می کنند ملت را از نظام و انقلاب جدا کنند.


ترقی عنوان کرد: نجات کشور از خطرات و تهدیدهای منطقه ای و بین المللی وابسته به پشتوانه مردمی است که همراه و یار و یاور انقلاب بوده و هستند. بنابراین مردم می دانند با مشارکت پرشور در انتخابات مانع تحقق توطئه های دشمن برای تضعیف کشور خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر زیباترین خانم بازیگر جهان در دام منحرفان جنسی ! / نوه جذاب آمیتا باچان در دام پدوف...