ارزش آلت‌کوین‌ها به‌زودی از مرز 3 تریلیون دلار خواهد گذشت!


ارزش بازار ارز دیجیتال اخیراً به بیش از ۲.۱۴ تریلیون دلار افزایش یافته است. در همین حال، یکی از تحلیلگران تکنیکال به نام ماگز (Mags)، معتقد است که بازار آلتکوین‌ها به تنهایی می‌تواند ۳.۲ تریلیون دلار ارزش داشته باشد.

صنعت نویس: ارزش بازار ارز دیجیتال اخیراً به بیش از ۲.۱۴ تریلیون دلار افزایش یافته است. در همین حال، یکی از تحلیلگران تکنیکال به نام ماگز (Mags)، معتقد است که بازار آلتکوین‌ها به تنهایی می‌تواند ۳.۲ تریلیون دلار ارزش داشته باشد.

وی دیدگاه خود را پس از رشد اخیر بیت کوین و رسیدن قیمت آن به بالاترین سطح سالانه خود، عنوان کرد.

داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) نشان می‌دهند که قیمت بیت‌کوین در روز گذشته بیش از ۱۰.۴ درصد رشد داشته و از ۵۰۹۶۰ دلار به بالای ۵۷ هزار دلار افزایش یافته است.

ارزهای دیجیتال زیادی از رشد اخیر قیمت بیت کوین سود بردند که از جمله شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به سولانا (SOL) که از ۱۰۰ دلار به ۱۱۲ دلار رسید، کاردانو (ADA) که رشدی ۸ درصدی داشت و دوج‌کوین (DOGE) که صعودی چشمگیر را تجربه نمود، اشاره کرد.

در همین راستا، ماگز معتقد است که بزرگ‌‌‌ترین فصل آلتکوین‌ها در تاریخ می‌تواند در آینده‌ای نزدیک شکل بگیرد. وی این نظر خود را به همراه نموداری که مشابهت وضعیت کنونی با بازار صعودی ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد، به اشتراک گذاشت.

او با الهام گرفتن از مسیری که بازار آلتکوین‌ها در طول چرخه صعودی ۲۰۲۱ طی کرد، پیش‌بینی می‌کند که آلتکوین‌ها به زودی رشد خواهند کرد. این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که ارزش بازار آلتکوین‌ها احتمالاً در حدود سال ۲۰۲۵ به ۳.۲ تریلیون دلار برسد.

بازار آلت کوین ها

ارزش بازار آلتکوین‌ها در حال حاضر ۱.۰۱ تریلیون دلار بوده و تحقق پیش‌بینی ماگز به معنی رشد بیش از ۲۱۶ درصدی این شاخص است.

در واکنش به دیدگاه ماگز، برخی از فعالان بازار حتی احتمال افزایش ارزش بازار آلتکوین‌ها به ۴ تریلیون دلار را نیز مطرح کردند.
اقتصادسنج

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)