صفحه توییتر متیو پری هک شد


صفحه توییتر متیو پری هک شد

ایتنا - کلاهبرداران رمزارز صفحه توییتر بازیگر سریال «دوستان» را هک کردند.


صفحه توییتر «متیو پری» توسط یک گروه رمزارز با هدف کلاهبرداری هک شد. در صفحه بازیگر فقید سریال «دوستان» (Friends) پیوندی درج شده که در ظاهر به بنیاد او می‌رسد اما در عوض قربانی را به جایی هدایت می‌کند که شباهت زیادی به وبسایت پری دارد.

«بنیاد متیو پری»‌ با انتشار بیانیه‌ای در اینستاگرام می‌نویسد: «گزارش‌هایی دریافت کرده‌ایم که صفحه رسمی متیو در شبکه اجتماعی ایکس هک شده و کاربران را به یک سایت کلاهبرداری هدایت و از آن‌ها درخواست اهدای پول از طریق رمزارز می‌کند. لطفاً به این سایت کمک مالی نکنید و پست‌های آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارید. متیو پری دات اوآرجی (MatthewPerryFoundation.org) تنها وبسایت مرتبط با بنیاد است و ما فقط از طریق این وبسایت کمک‌های مالی را دریافت می‌کنیم.»

پری اکتبر گذشته در ۵۴ سالگی و در جکوزی منزلش در لس‌آنجلس از دنیا رفت. پس از چند ماه بررسی اعلام شد که مرگ او بر اثر «تأثیر حاد کتامین» بوده است. در مراسم اهدای جوایز سینمایی بفتا هفته پیش به پری ادای احترام نشد اما این تشکیلات با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که در مراسم اهدای جوایز تلویزیونی بفتا که در ماه مه برگزار می‌شود یاد این بازیگر را گرامی می‌دارد.

منبع: سایت سی‌نما

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی