پایان جولان دزدان حرفه ای در خانه های جنوب تهران + جزییات


پایان جولان دزدان حرفه ای در خانه های جنوب تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم...

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد 4 مرد جوان در ساعات پایانی شب به خانه‌ مال باخته مراجعه و با تخریب قفل در ورودی اقدام به سرقت لوازم با ارزش به مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال کرده و پس انجام اعمال مجرمانه با خودروی تیبا متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها سابقه دار بوده و تعدادی منازل در تهران دستبرد زده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌ یکی از متهمان را در تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را طی عملیات‌ دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه 3 نفر از متهمان کماکان تحت تعقیب پلیس هستند، افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر 8 فقره سرقت از خانه‌‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران با همدستی 3 متهم دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه‌ متهم اموال مسروقه کشف شد و تحقیقات بیشتر نشان می‌داد، متهمان سابقه سرقت دارند و به تازگی از زندان آزاد شده‌اند.

سردار ولیپور گودرزی با اشاره به اینکه خودرو‌های سارقان نیز سرقتی بوده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری 3 متهم دیگر پرونده ادامه دارد.


پایان جولان دزدان حرفه ای در خانه های جنوب تهران + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !