محرومیت محمدعلی گرایی بخاتطر پرت کردن بطری با پول بخشیده شد!


محرومیت محمدعلی گرایی بخاتطر پرت کردن بطری با پول بخشیده شد!

محرومیت محمدعلی گرایی بخشیده شدپس از پیگیری‌های فدراسیون کشتی و با پرداخت نزدیک به 460 میلیون تومان جریمه، اتحادیه جهانی کشتی محرومیت محمدعلی گرایی را بخشید.فوری: محرومیت محمدعلی گرایی بخشیده شد

به گزارش وقت صبح، اتحادیه جهانی کشتی با توجه به رفتار غیر ورزشی محمدعلی گرایی در رقابت‌های جهانی 2023 صربستان، این کشتی گیر را اواخر آبان ماه سال جاری به مدت یک سال از حضور در میادین کشتی همراه با پرداخت جریمه‌های سنگین محروم کرد.

فدراسیون کشتی با گرفتن وکیل پیگیر روند کار این فرنگی کار عنوان دار شد و در نهایت با پرداخت مبلغ 7 هزار فرانک بعنوان جریمه محرومیت گرایی بخشیده شد و این کشتی گیر می‌تواند از روز 13 فروردین ماه 1403 به میادین کشتی بازگردد.

فدراسیون کشتی علاوه بر پرداخت این جریمه، نسبت به پرداخت دستمزد وکیل پرونده نیز اقدام کرده است.

گرایی در ماه‌های اخیر به دلیل این محرومیت از میادین کشتی دور مانده بود، حالا می‌تواند به اردوهای تیم ملی دعوت شده و حتی شانس حضور در انتخابی تیم ملی جهت شرکت در المپیک را به دست آورد.

در غیاب او در وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران دچار معضل جدی شده بود و حالا با بازگشت گرایی معادلات این وزن پیچیده خواهد شد.

باید دید تصمیم حسن رنگرز برای بازگشت گرایی به چرخه انتخابی چیست و آیا کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی فرصت حضور در آخرین المپیک دوران قهرمانی خود را به دست می‌آورد یا خیر./ورزش سه

علت محرومیت محمدعلی گرایی

در پی اتفاقاتی که در حین مبارزه محمدرضا گرایی با حریف ژاپنی در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۳ بلگراد رخ داد و پرتاب بطری آب به تشک، اتحادیه جهانی کشتی (UWW) محمدعلی گرایی را به حالت تعلیق درآورد.

در مبارزه حساسِ محمدرضا گرایی با حریف ژاپنی در مرحله مقدماتی وزن ۶۷ کیلوگرم مسابقات جهانی، در حالی که نتیجه مساوی دنبال می‌شد، یک بطری آب به تشک پرتاب و مانع از اجرای فن از سوی کشتی‌گیر ژاپنی شد.

بعد از وقفه ایجاد شده در این مبارزه، کشتی با نتیجه مساوی به سود گرایی تمام شد، اما با توجه به حساسیت مبارزه‌های این وزن از جهت کسب سهمیه المپیک، ژاپنی‌ها نسبت به پرتاب بطری به تشک معترض شدند و اعتقاد داشتند این اقدام منجر به عدم اجرای فن از سوی کشتی‌گیرشان و تغییر نتیجه شده است.

آن‌ها محمدعلی گرایی برادر بزرگتر محمدرضا را پرتاب کننده بطری به تشک معرفی کردند.

به این ترتیب محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی فعلاً اجازه حضور در مسابقه‌ای را ندارد تا اینکه در مورد اتفاقی که در سالن اشتارک آره‌نا رخ داد، اتحادیه جهانی تشکیل جلسه دهد.

فدراسیون کشتی نیز دفاعیه خود از عضو تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت‌ها را به اتحادیه جهانی (UWW) ارسال خواهد کرد و باید دید کمیته انضباطی این اتحادیه چه تصمیمی در این‌باره خواهد گرفت و آیا این موضوع محرومیتی برای محمدعلی گرایی در پی خواهد داشت یا نه.

کد خبر : ۲۲۷۳۳۲
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)