قیمت دلار امروز 10 اسفند 1402


قیمت دلار امروز 10 اسفند 1402

قیمت دلار امروز با کاهش ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد و افت پلکانی را تجربه کرد. به اعتقاد بازیگران بازار ارز این اسکناس در کف قیمت در حال معامله است. روند رفت و برگشتی معامله‌گران را برای ورود به بازار دست به عصا کرده است.

قیمت دلار امروز 10 اسفند 1402

به گزارش راهبردمعاصر؛ قیمت دلار امروز با کاهش ۲۰۰ تومانی نسبت به آخرین معامله روز گذشته مبادله شد. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در پله دوم کانال هشتم کریدور ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد.

معامله‌گران معتقدند در ددلاین زمانی حساسی قرار داریم و فشار تقاضا کار سیاست‌گذار را سخت کرده است. آنها می‌گویند ممکن است بازارساز در حال نوسانگیری باشد و همین موضوع برخی معامله‌گران را دست به عصا کرده است، تا در روند رفت و برگشتی بازار ارز نقره داغ نشوند.

تحلیلگران بازارهای مالی کف قیمت دلار را کانال ششم کریدور ۵۰ هزار تومانی عنوان می‌کنند و سقف این اسکناس را محدوده ۶۰ هزار تومانی می‌دانند.

کارشناسان اقتصادی می‌گویند با وجود تلاش سیاست‌گذار برای تثبیت قیمت دلار اما افزایش تقاضا روند رشد پلکانی را برای دلار به همراه دارد و افزایش‌های این بازار بزرگتر از کاهش‌های قیمتی شده است.

قیمت درهم امروز پنجشنبه ۱۰ اسفند با کاهش ۵۰ تومانی با قیمت ۱۵ هزار و ۹۶۰ تومان در حال معامله است. تتر نیز با رشد کاهش ۱۰۰ تومانی روی رقم ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس برخلاف سایر ارزهای ذکر شده افزایشی شد. این اسکناس با رشد ۳۰۰ تومانی با رقم ۷۳ هزار و ۸۵۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با افت ۴۷۰ تومانی با رقم ۶۳ هزار و ۱۷۰ تومانی در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران بدون تغییر عرضه شد. اسکناس دلار با رقم ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت حواله دلار با رقم ۳۹ هزار و ۸۶۴ هزار تومانی عرضه شد./تجارت نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !