زمان دقیق مسابقه امروز امیر علی اکبری با آرجان بولار+جزئیات


زمان دقیق مسابقه امروز امیر علی اکبری با آرجان بولار+جزئیات

مسابقه امیر علی اکبری مبارز دسته سنگین وزن سازمان وان، در مهمترین مبارزه دوران ورزشی خود امروز ساعت 15:30 به مصاف قهرمان پیشین این دسته خواهد رفت.

به گزارش وقت صبح، لیگ صد و شصت و ششم سازمان وان با عنوان «ONE 166: Qatar» از ساعت ۱۵:۳۰ امروز به وقت دوحه با برگزاری ده مبارزه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری «لوسیل» ادامه پیدا می‌کند.

در یکی از این مبارزات، امیر علی اکبری در رقابتی حساس در برابر قهرمان سابق دسته سنگین وزن، «آرجان بولار» مبارزه هندی، کانادایی قرار خواهد گرفت.

بر اساس رنکینگ رسمی سازمان وان علی اکبری در صورت برتری در این مبارزه این شانس را خواهد داشت که برای کسب عنوان قهرمانی این سازمان یک بار دیگر با «آناتولی مالیخین» روسی مبارزه کند.

علی اکبری که دو شکست قبلی برابر این روسی و همچنین «کانگ» کره‌ای را اشتباه در مبارزه تلقی و از «چاتری سیتیوتونگ» رئیس سازمان وان درخواست مبارزه مجدد کرد.

علی اکبری: برنده مستحق مبارزه برای عنوان قهرمانی است

امیر علی اکبری در نشست خبری این مبارزه گفت: برای این مسابقه بسیار هیجان زده هستم و نمی‌توانم منتظر آن باشم. من خیلی سخت تمرین کرده ام و معتقدم در بهترین شرایط هستم.

این بزرگترین مبارزه من در سازمان «وان» تاکنون بوده است. ما هر دو کشتی گیر بودیم و سابقه طولانی در این ورزش داریم. من معتقدم که این یک مبارزه عالی خواهد بود و برنده سزاوار مبارزه برای عنوان قهرمانی در برابر آناتولی مالیخین خواهد بود.

وی افزود: توانایی‌های فیزیکی «بولار» بزرگترین منبع قدرت او است و این ممکن است مشت زدن به او را برای من سخت کند.

اما فکر می‌کنم اگر نتواند از کشتی خود به خوبی استفاده کند، مهارت‌های محدودی دارد و نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد. اگر خدا بخواهد بازی را با برد تمام خواهم کرد.

مبارز ایرانی ادامه داد: بسیار خوشحالم که در این رویداد هستم و برای مبارزه در قطر هیجان زده هستم. قطعاً چنین رویدادی در خاورمیانه به توسعه هنرهای رزمی در منطقه کمک می‌کند.

آوردن سازمان وان به خاورمیانه قطعاً باعث رونق ورزش رزمی خواهد شد و من واقعاً امیدوارم که روزی این رویداد به ایران بیاید. پس از پیروزی، راه را به مردم نشان خواهم داد و آنها را راهنمایی خواهم کرد.

نشان خواهم داد که مسیر موفقیت من پس از توکل به خداوند متعال و توکل بر او بر پایه نظم در تمرینات، پشتکار پس از هر شکست و تلاش برای بازگشت قوی‌تر بوده است.

مبارزه بزرگ امیر علی اکبری و آرجان بولار در قطر

«آناتولی مالیخین» قهرمان دسته‌های سنگین و نیمه سنگین این بار برای کسب عنوان قهرمانی میان‌وزن، بار دیگر در برابر «دی ریدر» هلندی قرار خواهد گرفت.

این روسی در صورت پیروزی نام خود را در تاریخ این ورزش به عنوان نخستین قهرمان در سه کلاس وزنی ثبت خواهد کرد. در این رویداد دو قهرمان دیگر نیز تعیین خواهند شد.

«تانگ کای» چینی و «تان لی» ویتنامی / آمریکایی برای یکسان سازی عنوان قهرمانی دسته «پُروزن» مبارزه خواهند کرد. «جوشویا پاسیو» فیلیپینی نیز درصدد پس گرفتن عنوان قهرمانی دسته «کاه‌وزن»، بار دیگر به مصاف «جرارد بروکس» آمریکایی خواهد رفت.

در دیگر مبارزات این کارت، در بوکس «ظهیر القحطانی» به مصاف «مهدی زاتوت» و در گراپلینگ «عثمان الماروای» به مصاف «سلبر سوزا» خواهند رفت.

در مبارزات موی‌تای «ظفر سائیک» در برابر «ولادمیر کوزمین»، «ذکریا الجماری» در مقابل «علی سالدوئف» و «شینجی سوزوکی» در مقابل «هان زی هائو» قرار خواهند گرفت. در دیدار آغازین و درMMA نیز «کیتو یاماکیتا» در برابر «جرمی میادو» مبارزه خواهد کرد.

این برای نخستین بار است که سازمان وان یکی از اصلی‌ترین رویدادهای خود را در خاورمیانه برگزار خواهد کرد و بنا به پیش‌بینی‌ها، پر بیننده ترین رویداد تاریخ این سازمان خواهد بود.

منبع: مهر

کد خبر : ۲۲۷۳۷۱
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس