مدارس استان کرمان شنبه تعطیل می باشند


مدارس استان کرمان شنبه تعطیل می باشند

مدیر کل اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرد: فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی در ۱۲ اسفندماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی گفت: با توجه به مشارکت خوب مردم موقعیت‌ شناس استان کرمان و حضور در پای صندوق های رای، همچنین از آنجا که تعداد زیادی از مدارس محل حوزه‌ های اخذ رای بوده‌ و شماری از فرهنگیان نیز از عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات هستند فردا مدارس تعطیل است.

وی افزود: یک هزار و ۳۰۰ مدرسه کل استان به عنوان شعب اخذ رای درگیر هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان یادآور شد: همچنین سرما و برودت هوا در برخی شهرستان ها جریان دارد که سبب تعطیلی کلاس های درس سه مقطع تحصیلی شد و آموزش را به صورت غیرحضوری دنبال می کنیم.

اطلاعیه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان بدین شرح است: ضمن تبریک به آحاد مردم شریف استان کرمان بابت برگزاری با شکوه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، با توجه به برودت هوا و روند شمارش آرا در حوزه های رای‌ گیری و هماهنگی های انجام شده از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان با استانداری کرمان، فعالیت های آموزشی تمامی دوره های تحصیلی استان کرمان در روز شنبه ۱۲ اسفند به صورت غیر حضوری بوده و در شبکه آموزشی(شاد) ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستو صالحی: امیر تتلو را یک بار در تهران دیدم/ در ترکیه فحشم داد