امیر ایرانی: انتخابات جلوه وفاداری به ارزش‌های ملی است


امیر ایرانی: انتخابات جلوه وفاداری به ارزش‌های ملی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم حضور حداکثری در پای صندوق رای گفت: انتخابات جلوه وفاداری به ارزش‌های ملی و دینی است.

امیر ایرانی: انتخابات جلوه وفاداری به ارزش‌های ملی است

به گزارش راهبرد معاصر، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، پس از انداختن رأی خود در صندوق ،گفت: انتخابات پرشور همانند سپری مستحکم، کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون ساخته و فرصتی برای تقویت قدرت نرم نظام و اعتلای موقعیت کشور در منطقه است.

وی افزود: یکی از مهم ترین کارکردهای انتخابات ارتقای امنیت کشور در داخل و حتی خارج از مرزهاست؛ چرا که برگزاری انتخابات رضایت گروه‌های سیاسی و اجتماعی را بدنبال خواهد داشت و در نهایت باعث تعادل و ثبات و ارتقای امنیت موثر در سطح جامعه خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: انتخابات جلوه وفاداری به ارزش‌های ملی و دینی است.

بنابراین گزارش، فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح امروز جمعه 11 اسفند 1402 آغاز شده است و با دستور وزیر کشور، تا ساعت 20 تمدید شد .

در این‌دوره از انتخابات، 61 میلیون و 172 هزار و 298 نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق و رأی دادن هستند؛ از این تعداد 30 میلیون و 945 هزار و 133 مرد و 30 میلیون و 227 هزار و 165 نفر زن هستند. متولدین 11 اسفند 1384 به قبل امکان رأی‌دادن را دارا هستند و در مجموع، 3.5 میلیون رأی اولی در کشور داریم./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه