با سرعت و سبقت غیرمجاز مسافرت خود را خراب نکنید


با سرعت و سبقت غیرمجاز مسافرت خود را خراب نکنید

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هر چه راننده قبل و حین سفر استراحت داشته باشد، رانندگی او بهتر و دقیق‌تر خواهد شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اصغر شریفی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن گفت: مسافرت‌های چند راننده ای خیلی می‌تواند لذت بخش باشد، اما امان از موقعی که تبدیل به یک مسابقه گردد. این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که پدر خسته است و خودرو را تحویل فرزند خود می‌دهد و او ادامه مسیر را با عجله و شتاب و سرعت زیاد ادامه می‌دهد.

او گفت: تصادفی داشته ایم که پدر خانواده بعد از مدتی رانندگی خودرو را در اختیار فرزند خود قرار داده و او نیز با سرعت زیادی که داشته خودرو را واژگون کرده و باعث حادثه‌ای تلخ می‌گردد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: خود رانندگی در جاده نیز بخشی از سفر است که می‌بایست رانندگان علاوه بر اجرای درست قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سفر خود نیز لذت ببرند.

وی گفت: راننده انسان است ربات نیست که او را به برق ماشین وصل کنند و به او برنامه حرکت و توقف و به مقصد رسیدن بدهند و بدن این راننده نیاز به استراحت و مغز او نیاز به اکسیژن دارد و هر چه راننده قبل و بین سفر استراحت داشته باشد رانندگی او بهتر و دقیق‌تر می‌شود و همه این‌ها بر رانندگی سرحال‌تر او تاثیر می‌گذارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !