روز 148 طوفان‌الاقصی/ بمباران اردوگاه‌های آوارگان و مسجد نوار غزه


روز 148 طوفان‌الاقصی/ بمباران اردوگاه‌های آوارگان و مسجد نوار غزه

بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در نوار غزه و انتقاد مسوول سازمان ملل از سکوت جهانیان در برابر جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در شمال این باریکه از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

روز 148 طوفان‌الاقصی/ بمباران اردوگاه‌های آوارگان و مسجد نوار غزه

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنان ادامه دارد کشورهای جهان در برابر جنایت وحشیانه روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی سکوت کرده اند.

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران نوار غزه

حمله‌های جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی و توپخانه این رژیم علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز همچنان ادامه داشته و تعداد زیادی شهید و زخمی در میان فلسطینی‌های بی گناه برجای گذاشته است.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد جنگنده‌های این رژیم منطقه تل الزعتر را واقع در شمال نوار غزه بمباران کردند.

در جریان بمباران خانه‌های مسکونی در دیرالبلح دست کم ۱۵ فلسطینی تاکنون به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز زخمی شده اند.

بمباران اردوگاه‌های آوارگان و مسجد نوار غزه

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی را در منطقه البصه واقع در غرب دیرالبلح بمباران کردند که دست کم هفت فلسطینی در جریان این حمله‌ها به شهادت رسیدند.

علاوه بر این حمله‌های هوایی، توپخانه رژیم صهیونیستی نیز محله الزیتون را واقع در جنوب شرق شهر غزه که یکی از محورهای مهم درگیری میان عناصر متجاوز صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین به شمار می‌رود هدف قرار داد.

خبرنگار شبکه الجزیره نیز تاکید کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بخش‌های غربی شهر خان یونس را واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار داد.

بمباران مسجد و اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی

خبرنگار شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده و وحشیانه محل‌های تجمع شهروندان فلسطینی را در مرکز نوار غزه بمباران می‌کنند.

منطقه السته شهدا واقع در غرب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه نیز شاهد حمله‌های گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده است.

در همین راستا بامداد امروز مسجد البخاری واقع در دیرالبلح در مرکز نوار غزه نیز هدف بمباران‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در جریان بمباران خانه‌های مسکونی در اردوگاه جبالیا تعدادی از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند. اردوگاه آوارگان فلسطینی در النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز شاهد حمله‌های جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده است.

سکوت اعضای سازمان ملل در قبال جنایت اسراییل شوکه کننده است

از سوی دیگر گزارشگر سازمان ملل در زمینه حقوق بشر در فلسطین در گفت و گو با شبکه الجزیره تصریح کرد که سخنان مقامات صهیونیست در خصوص واقعه روز پنجشنبه نادرست است.

وی در ادامه افزود: سکوت کشورهای عضو سازمان ملل در قبال این واقعه شوکه کننده است.

این مسوول سازمان ملل اضافه کرد: مردم فلسطین به صورت کافی از سوی دولت‌های کشورهای عربی حمایت نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: تنها راه برای کمک رسانی به ساکنان نوار غزه توقف جنگ علیه این باریکه است.

لازم به ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه صفوف مردم مظلوم نوار غزه را که در انتظار دریافت کمک‌های بشردوستانه در شمال این باریکه بودند هدف قرار داد.

رژیم صهیونیستی برای توجیه این قتل عام گسترده که صدها شهید و زخمی برجای گذاشت بهانه‌های دروغین را از جمله ازدحام جمعیت فلسطینی‌ها و یا احساس ناامنی کردن عناصر صهیونیست مطرح می‌کند.

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهرهای کرانه باختری

این در حالی است که نظامیان صهیونیست مانند روزهای گذشته به شهرهای مختلف کرانه باختری حمله کرده و به سمت فلسطینی‌های ساکن این شهرها تیراندازی کردند.

خبرنگار شبکه الجزیره تصریح کرد که نظامیان متجاوز بامداد امروز به منطقه بنی نعیم در شرق الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری یورش بردند./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...