وعده‌هایی برای ساختن پرسپولیس رویایی


وعده‌هایی برای ساختن پرسپولیس رویایی

پرسپولیس بعد از کسب یک پیروزی با ارزش مقابل ذوب‌آهن، تمرینات خود را برای بازی مقابل نفت و گاز گچساران در رقابت‌های جام حذفی که قرار است روز دوشنبه این هفته برگزار شود، از سر گرفت.

پرسپولیس بعد از کسب یک پیروزی با ارزش مقابل ذوب‌آهن، تمرینات خود را برای بازی مقابل نفت و گاز گچساران در رقابت‌های جام حذفی که قرار است روز دوشنبه این هفته برگزار شود، از سر گرفت. اما بعد از بازی با ذوب‌آهن قرار شد مهدی ترابی ، وحید امیری و امید عالیشاه هر یک در مورد مسائل پیرامون تیم صحبت کنند. به این ترتیب که عالیشاه به‌عنوان کاپیتان تیم درخصوص اتفاقاتی که در رختکن سرخپوشان رخ داد توضیحات مفصلی داشت و در ادامه امیری و ترابی هم راجع‌به عقب افتادن مطالبات اعضای تیم صحبت کرده و گلایه خود را از رضا درویش مطرح کردند. در این میان آنها از درویش دعوت کردند در تمرین روز پنجشنبه تیم شرکت کرده و در مورد مسائل مالی با اعضای تیم حرف بزند که مدیرعامل سرخپوشان به‌خاطر شرکت در مراسم جشن قهرمانی تیم نوجوانان و حضور در وزارت ورزش برای حضور در جلسه مربوط به واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس نتوانست به محل تمرین تیمش برود و از این رو حسین بادامکی را به ورزشگاه شهید کاظمی فرستاد. در این میان به سرخپوشان وعده داده شد تا پایان این هفته ۱۰ تا ۱۵ درصد از قراردادشان پرداخت شود.

گولسیانی برای دربی آماده می‌شود

تنها مصدوم حال‌حاضر تمرینات پرسپولیس گئورگی گولسیانی است. این بازیکن که در بازی با ذوب‌آهن دچار کشیدگی عضله شد بعد از ام‌آر‌آی مشخص شد که آسیب‌دیدگی‌اش چندان جدی نیست اما از تمرینات سنگین باید دوری کند. در همین راستا گولسیانی به‌طور قطع در بازی با نفت و گاز گچساران تیمش را همراهی نخواهد کرد و در پایان هفته نیز وضعیتش برای حضور در دیدار با فولاد مورد بررسی قرار خواهد گرفت. احتمال اینکه گولسیانی خودش را برای حضور در دربی 103 آماده کند، زیاد است.

رمزگشایی از حرف‌های درویش

رضا درویش در حاشیه برگزاری جشن قهرمانی تیم نوجوانان پرسپولیس در جمع خبرنگاران مدعی شد اوسمار هنوز در مورد جذب مهاجم به وی اعلام نیاز نکرده و ضمن اینکه تیمش به غیر از عیسی آل‌کثیر، ابوالفضل بابایی را نیز در خط حمله در اختیار دارد. این اظهارنظر درویش اصلا به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و از طرفی آنها تعجب کردند که چرا اوسمار آن‌طور که در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن مدعی شده بود باشگاه خواسته‌های او را در نقل‌و‌انتقالات برآورده نکرد، هنوز درخواست مهاجم نداده است. اما با پیگیری‌ای که در این مورد داشتیم، متوجه شدیم درویش در آخرین صحبت‌هایی که با اوسمار داشته (قبل از بازی با ذوب) به وی توصیه کرده در دو دیدار آینده (بازی با ذوب و جام حذفی) از همه داشته‌های خود در خط حمله بهره بگیرد و اگر نتیجه لازم را نگرفت رسما به باشگاه اعلام کند که مهاجم نوک می‌خواهد یا نه. در همین راستا قرار است اوسمار بعد از بازی روز دوشنبه تیمش با نفت و گاز گچساران در جام حذفی نظر نهایی‌اش را برای خرید مهاجم بدهد. در این میان درویش از اوسمار خواسته در بازی روز دوشنبه حتما به بابایی هم فرصت عرض اندام دهد. مهاجمی که در دوران حضورش در فجرسپاسی در 43 بازی فقط موفق به زدن 6 گل شده است.

تلاش برای بازگشت لوکادیا

یکی از بازیکنانی که اوسمار تمایل زیادی دارد تا او را در تیمش داشته باشد، یورگن لوکادیاست. بازیکنی که بدهی 324 هزار دلاری هم به پرسپولیس دارد و این حکم را نیز به دادگاه فیفا برده تا به‌نوعی از پرداخت آن معاف شود. لوکادیا بعد از ورشکسته شدن باشگاه چینی‌اش فعلا بدون تیم است و بدش نمی‌آید مجدد به پرسپولیس برگردد. اما مشکل اینجاست که موانعی بر سر راه بازگشت او به ایران بوده و تا زمانی که این موانع برداشته نشود، او اجازه بازگشت به کشورمان را نخواهد داشت. باشگاه پرسپولیس تلاش‌هایی در زمینه گرفتن مجوز برای بازگشت لوکادیا داشته و امیدوار است که بتواند این بازیکن را مجدد در اختیار داشته باشد. در این میان با خبر شدیم که باشگاه پرسپولیس قصد دارد در‌صورت حل شدن مشکل لوکادیا با او قرارداد یک‌سال‌و‌نیمه امضا کند.

وعده‌هایی برای ساختن پرسپولیس رویایی

جذب مهاجم تا قبل از دربی

باشگاه پرسپولیس تمایل دارد در زمینه جذب مهاجم کاملا مخفیانه عمل کند. این باشگاه جدا از اینکه در تلاش برای گرفتن مجوز برای بازگشت لوکادیا به ایران است، دو مهاجم آزاد دیگر را هم مدنظر دارد تا درصورت منتفی شدن بازگشت لوکادیا کار انتقال یکی از آنها را به جمع سرخپوشان نهایی کند. تلاش درویش و اطرافیانش این است که جذب مهاجم خارجی حداقل یک‌هفته مانده به دربی 103 نهایی شود؛ هر چند اوسمار بابت این مساله دلخور است که چرا زودتر از اینها خط حمله او تقویت نشد تا مهاجم تازه‌وارد فرصت هماهنگ شدن با تیمش را داشته باشد.

وعده‌های اسپانسر در ساختن پرسپولیس رویایی

جشن قهرمانی تیم نوجوانان پرسپولیس روز شنبه با هماهنگی یکی از اسپانسرهای این باشگاه برگزار شد. در‌واقع تمام هزینه‌های مربوط به چنین جشنی برعهده این اسپانسر بود. نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس بابت قهرمانی تیمش در دو جام جشنی برگزار نکرد و این موضوع یکی از گلایه‌های یحیی گل‌محمدی از درویش بود. در هر صورت در این جشن که با حضور اعضای تیم نوجوانان پرسپولیس، مسئولان آکادمی و مدیرعامل این باشگاه برگزار شد، مدیرعامل اسپانسر جدید سرخپوشان به هر یک از بازیکنان و مربیان کارت هدیه 5 میلیون تومانی هدیه داد و به آنها وعده داده تا روز شنبه (امروز) نیز 5 میلیون تومان دیگر به حساب‌شان واریز خواهد شد. همچنین او وعده داد که 30 درصد از قرارداد همه بازیکنان و مربیان پایه پرسپولیس را در این هفته پرداخت خواهد کرد و 50 درصد باقی مانده را هم در فروردین‌ماه سال آینده به حساب‌شان واریز می‌کند.

مدیرعامل این اسپانسر که نقش مهمی در انتقال اورونوف به پرسپولیس داشت در بخشی دیگر از صحبت‌هایش مدعی شد برای فصل آینده 10 درصد از فروش یکی از محصولاتش را به آکادمی باشگاه پرسپولیس اختصاص خواهد داد تا تیم‌های پایه بدون دغدغه به فوتبال خود بپردازند. او همچنین مدعی شد هدفش این است یک پرسپولیس رویایی را برای سال‌های آتی به کمک هواداران بسازند و برنامه‌های گسترده‌ای برای رسیدن به این هدف در دستور‌کار قرار دارند. این فرد مذکور همچنین گفت اگر اوسمار و درویش بخواهند آماده است مقدمات حضور یک مهاجم خارجی خوب را در پرسپولیس فراهم کند. اینکه حالا این اسپانسر باشگاه پرسپولیس تا چه حد به وعده‌های خود عمل کند را باید منتظر ماند و نظاره‌گر بود.

ادعای مسئولان باشگاه درباره واگذاری مالکیت

برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که در مراسم جشن قهرمانی تیم نوجوانان این باشگاه حضور داشتند در مورد آینده این باشگاه درصورت واگذاری به اداره تامین اجتماعی به حاضران اعلام کردند: «این اداره قرار است 51 سهام باشگاه پرسپولیس را به مالکیت خود در‌بیاورد اما با این حال قرار نیست همه هزینه‌های این باشگاه را بدهد، بلکه فقط بخشی از آن را متقبل خواهد شد و مابقی هزینه‌ها را باشگاه باید خودش از طرق مختلف درآمدزایی کند. ضمن اینکه رضا درویش نیز به کارش ادامه خواهد داد تا اعضای جدید هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص شوند.» در کنار این مساله نیز درویش به اطرافیان خود اطمینان داده با قدرت به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه خواهد داد و برنامه بلند‌مدت برای این باشگاه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان