چگونه در فری فایر جم و الماس رایگان بگیریم؟


چگونه در فری فایر جم و الماس رایگان بگیریم؟

جم فری فایر از اهمیت بسیار بالایی برای گیمرها و طرفداران این بازی محبوب برخوردار می باشد. خرید جم فری فایر در بازی باعث می شود تا بازیکنان ایرانی از داشتن سلاح و آیتم های مختلف برای لذت بیشتر از بازی و قدرتمند تر شدن در مسابقات بی نصیب...

جم فری فایر از اهمیت بسیار بالایی برای گیمرها و طرفداران این بازی محبوب برخوردار می باشد. خرید جم فری فایر در بازی باعث می شود تا بازیکنان ایرانی از داشتن سلاح و آیتم های مختلف برای لذت بیشتر از بازی و قدرتمند تر شدن در مسابقات بی نصیب نمانند، امروز قصد داریم به تمامی روش های دریافت جم رایگان در فری فایر بپردازیم، پس اگر میخواهید بدانید که چطور در فری فایر جم رایگان بگیریم؟ ادامه مطلب را از دست ندهید.

گرفتن جم و الماس رایگان در فری فایر

یکی از بهترین و مهیج ترین بازی ها فری فایر به حساب می آید و گیمرها در بازی برای اینکه به سطح بالاتری بروند و در مسابقات پیروز شوند نیاز به جم و الماس دارند. به این صورت که شما می توانید از طریق Free Fire Gems کارکترهای مورد علاقه و بهترین و قدرتمند ترین سلاح را بدست آورید.

همچنین بوسیله ی جم فری فایر قادر به خرید اسکین و لباس از فروشگاه هستید. از دیگر مزیت های الماس و جم می شود به فعال کردن سبک مبارزه های مسدود اشاره کرد.

چگونه در فری فایر جم و الماس رایگان بگیریم؟

البته باید بدانید که جم که همان ارز بازی فری فایر است تنها با بازی کردن در فری فایر و فری فایر مکس نمی توانید جم کسب کنید. مانند هر بازی دیگری پلیرها دوست دارند جم رایگان بدست بیاورند، راه و روش های گوناگونی برای بدست آوردن جم در فری فایر وجود دارد که یکی از آنها خرید جم فری فایر می باشد که امن ترین و قانونی ترین روش است، در ادامه به انواع روش های دریافت جم رایگان فری فایر میپردازیم.

چگونه در فری فایر جم رایگان دریافت کنیم؟

در ابتدا لازم به ذکر است که بهترین روش برای دریافت جم و الماس در فری فایر، خریداری آن به صورت قانونی از فروشگاه های معتبر است که پیشنهاد ما به شما فروشگاه گیموگیفت می باشد که در سریع ترین زمان، ارزان ترین قیمت و امن ترین روش، انواع بسته های جم را برای اکانت شما شارژ می کند. ولیکن در ادامه به انواع شیوه های دریافت جم رایگان میپردازیم که می توانید از آن ها استفاده کنید:

چگونه در فری فایر جم و الماس رایگان بگیریم؟

انواع روش های بدست آوردن جم رایگان فری فایر Free Fire

  • کد‌های ردیم فری فایر

کد‌های Redeem یکی از راحت ترین روش ها برای دریافت Free Fire Gems به حساب می آیند که خود شرکت سازنده در طی چالش ها این کدها را به اشتراک می گذارد، در متن زیر مراحل دریافت را میتوانید مشاهده کنید:

  1. باز کردن وب سایت رسمی فری فایر
  2. وارد شدن از طریق فیسبوک، توییتر، گوگل یا اپل آیدی
  3. وارد کردن کد ردیم و سپس روی گزینه Confirm کلیک کنید.
  4. در انتها این جم ها طی یک روز آینده به حساب شما واریز می شود.
  5. نکته: کدهای هر سرور فقط به روی آن سرور پاسخگو می باشد و اعتبار این کدها یک روز است.
  • استفاده از چیت جم فری فایر

آیا می خواهید 50.000 الماس رایگان فری فایر دریافت کنید؟ می توانید از یک سایت جم رایگان فری فایر استفاده کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد http://freefirehack.pw/ شوید
  2. یوزرنیم یا Game ID خود را وارد کنید
  3. دستگاهی که با آن بازی می کنید را انتخاب کنید (اندروید و آی او اس)
  4. گزینه Proceed را انتخاب کنید.
  5. مقدار الماس را 50.000 انتخاب کنید.
  6. روی Genrate کلیک کنید.
  7. مراحل تائید هویت را تکمیل کنید
  8. در آخر الماس‌ها به‌طور خودکار در حساب شما ظاهر می‌شوند.

نکته: استفاده از چیت جم ریسک بالایی دارد که ممکن است برخی از مراحل انجام داده و دیتای بازی را از دست بدهید.

  • استفاده از برنامه Google Opinion Rewards

برای اینکه الماس های رایگان در فری فایر دریافت کنید می توانید از برنامه های مختلف استفاده کنید که یکی از این ها برنامه نظر سنجی گوگل است. برای استفاده از آن شما نیاز به تغییر آی پی به دلیل تحریم ها دارید و همینطور نیاز به اطلاعات پرداخت هم دارید. روش کار این برنامه به این صورت است که شرکت های مختلف برای بهتر کردن محصولات خود از افراد اطلاعات جمع می کنند و در ازای آن گوگل به شما اعتبار Google Play یا کارت هدیه iTunes می دهد و در آخر می توانید از این کارت هدیه ها برای دریافت جم استفاده کنید، ناگفته نماند به دلیل اینکه فری فایر در اپ استور نیست کاربرانی که گوشی آیفون دارند نمی توانند از این ویژگی استفاده کنند.

  • استفاده از برنامه Poll Pay

برای گرفتن جم رایگان در فری فایر مکس و فری فایر می توانید از برنامه Poll Pay استفاده کنید، در این برنامه باید در نظر سنجی ها شرکت کنید و در ازای کوئیز جوایز دریافت کنید، این پاداش به شما اعتبار گوگل پلی و یا کارت هدیه آی تونز می دهد که می توانید از آن برای گرفتن جم استفاده کنید. کاربران آیفون نمی توانند از جوایز به دلیل نبودن فری فایر در اپ استور استفاده کنند.

  • اپلیکیشن Easy Reward

از طریق این برنامه نیز می توانید مقداری Gem دریافت کنید، تنها کافیست در نظر سنجی ها شرکت کنید و جوایز نقدی بدست آورید. (دقیقا شبیه برنامه های دیگری که معرفی کردیم)

  • اپلیکیشن Booyah

برنامه بویا توسط خود گارنا منتشر شده است. این برنامه را می توان از مارکت ها دانلود کنید و برای بدست آوردن الماس رایگان و همینطور جم باید در رویداد هایی ک بویا منتشر می کند شرکت کنید و از الماس هایی که دریافت می کنید برای دریافت سلاح و پوسته استفاده کنید.

  • استفاده از برنامه های هک

خطر ناک ترین و پر ریسک ترین روش دریافت جواهرات رایگان در فری فایر، استفاده از برنامه هک است که مقدار کمی جم به شما می دهد ولی در عوض آن خطرات بدی را به همراه دارد مثلا ممکن است از طرف فری فایر مسدود شوید چونکه سرور ها با یک دیگر متفاوت هستند. (این روش به هیچ وجه توضیه نمی شود)

  • پیروزی در مسابقات

بی دردسر ترین روش برای بدست آوردن الماس و جم فری فایر، که خطری برای اکانت شما ندارد؛ شرکت در مسابقه و پیروزی در میدان نبرد است. گارنا برای برندگان در مسابقات جوایزی را در نظر گرفته که شما می توانید از طریق این جوایز سلاح و… دریافت کنید و به قدرت خود در بازی اضافه کنید.

چگونه در فری فایر جم و الماس رایگان بگیریم؟

بهترین روش دریافت جم فری فایر چیست؟

با تمامی روش های گفته شده بهترین و ساده ترین روش، خرید جم Free Fire است. بدون اینکه تبلیغ ببینید و در کوئیز ها شرکت کنید و اکانت خود را به خطر بیندازید، به راحتی و اطمینان خاطر از یک سایت معتبر مانند گیمو گیفت جم و الماس فری فایر را با قیمت ارزان خریداری کنید.

کلام پایانی

همانگونه که ابتدای مطلب گفتیم، یکی از بهترین و محبوب ترین بازی ها در جهان فری فایر می باشد. گیمرها برای دستیابی به سطوح بالاتر و پیروزی در میدان نبرد نیاز به تجهیزات و سلاح های مختلفی هستند که برای دریافت آن ها نیاز به جم فری فایر است.

در این مقاله به انواع روش های دریافت جم اشاره کردیم که هر کدام تلاش ها و ریسک های خود را دارند، از همین روی اکثر گیمر ها بهترین روش و امن ترین روش یعنی خرید جم فری فایر را انتخاب می کنند.

حالا شما می توانید به فروشگاه گیمو گیفت سر بزنید و بعد از مشاهده انواع بسته های جم Free Fire اقدام به خریداری آن کنید. همچنین می توانید از پشتیبانی آنلاین این سایت برای پیگیری سفارش خود استفاده کنید و جم فری فایر خود را در کمتر از ۳ دقیقه دریافت کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جزئیات مراسم وداع با شهید امیرعبداللهیان اعلام شد