ژاوی: بیلبائو سرسخت‌ترین حریف در لالیگا است


ژاوی: بیلبائو سرسخت‌ترین حریف در لالیگا است

سرمربی بارسلونا درباره وضعیت تیمش در آستانه بازی با اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن‌مامس صحبت کرد.

ژاوی: بیلبائو سرسخت‌ترین حریف در لالیگا است

به گزارش راهبرد معاصر؛ ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لالیگای اسپانیا باید در خانه اتلتیک بیلبائو به میدان بروند؛ با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: بیلبائو فیزیکی‌ترین و سرسخت‌ترین حریف در لالیگا است. شرایط زمین سن‌مامس برای سرعت و روحیه عالی آنها ایده‌آل است. در دیدار مقابل ختافه، ما دوباره به شرایط عادی خود بازگشتیم. ما فردا فضایی در زمین خواهیم داشت و این بازی مشابه بازی ختافه خواهد بود.

وی افزود: امیدوارم این بازی، جای ایده‌آی برای نشان دادن قدرت، ایمان و باورمان باشد. ما باید خودمان را با این ارزش‌ها مطابقت بدهیم و به بهترین شکل ممکن بازی کنیم. بلیبائو تیمی خطرناک در لالیگا است. آنها در بازی آخرشان 3 بر صفر در نتیجه پیش بودند، اما 90 دقیقه فشار بر حریف را حفظ کردند. آنها خوب فوتبال بازی می‌کنند و نوع بازی‌ای که ارائه می‌دهند، مختص تیم‌های ارنستو والورده است.

سرمربی بارسلونا همچنین درباره رکورد شکست‌ناپذیری تیمش در بازی‌های خارج از خانه این فصل لالیگا اظهار داشت: ما در بازی‌های خارج از خانه قدرتمندتر رقابت کرده‌ایم که این نکته خوبی برای بازی فردا است اما این بازی دشواری است. ما فردا در ورزشگاهی سخت مقابل حریفی سرسخت باید به میدان برویم. ما در شرایط خوبی هستیم. من تیم را منسجم و کم‌استرس دیدم. ما در چند بازی اخیرمان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌ایم اما فردا داستان متفاوتی است و هر بازی یک آزمون جدید است.

ژاوی همچنین در پاسخ به این پرسش که «اگر باشگاه نتواند مربی مناسبی برای جانشینی شما پیدا کند، آیا تصمیم‌تان برای جدایی از باشگاه را تغییر خواهید داد؟» خاطرنشان کرد: خیر، همان‌طور که پیش از این گفته‌ام، تغییری در تصمیمم به وجود نخواهد آمد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: لواندوفسکی و دیگر بازیکنان گامی رو به جلو برداشته‌اند. تیم پس از اعلام تصمیم من برای جدایی از بارسا در پایان فصل، متحدتر شده است. لواندوفسکی حالا بهتر بازی می‌کند و بدون توپ هم بهتر شده است. او دوباره می‌تواند تفاوت را رقم بزند.

تیم‌های بیلبائو و بارسلونا از ساعت 23:30 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سن‌مامس به مصاف هم خواهند رفت./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا