ماندگاری هوای سرد در خوزستان


ماندگاری هوای سرد در خوزستان

به گزارش رکنا از خوزستان محمد سبزه زاری روز شنبه بیان کرد: براساس نقشه‌های پیش ‌ابی هواشناسی طی امروز تا اواسط فردا جو نسبتا پایداری بر سطح استان حاکم است؛ پدیده غالب در این مدت، وقوع مه یا...

به گزارش رکنا از خوزستان محمد سبزه زاری روز شنبه بیان کرد: براساس نقشه‌های پیش ‌ابی هواشناسی طی امروز تا اواسط فردا جو نسبتا پایداری بر سطح استان حاکم است؛ پدیده غالب در این مدت، وقوع مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی در برخی از مناطق به ویژه مناطق کوهستانی، جاده‌های مواصلاتی و جنوبی و همچنین افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان خواهد بود.

وی افزود: همچنین با توجه به ماندگاری هوای سرد شبانه تا فردا در کل استان، احتمال یخ زدگی سطح زمین در بخش‌هایی از مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات وجود خواهد داشت.

سبزه زاری ادامه داد: سامانه بارشی از اواخر روز یکشنبه از سمت شمالِ غرب وارد استان خواهد شد و تا سه شنبه (به ویژه روز دوشنبه) در بیشتر مناطق استان سبب رگبار و رعد و برق و وزش بادهای متوسط تا شدید خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بارش در ارتفاعات به صورت برف و باران قابل انتظار است و شمال خلیج فارس نیز طی یکشنبه و دوشنبه مواج و متلاطم است.

وی گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۲.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و ایذه با ۰.۴ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۲۲.۳ و حداقل ۵.۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.


ماندگاری هوای سرد در خوزستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان