درز فایل صوتی مقام‌های نظامی ارشد آلمان تایید شد


درز فایل صوتی مقام‌های نظامی ارشد آلمان تایید شد

به دنبال افشای یک فایل صوتی از گفتگوی مقام‌های نظامی ارشد برلین در مورد جنگ اوکراین و روسیه، وزارت دفاع آلمان درز این فایل را تایید کرد.

یک سخنگوی وزارت دفاع آلمان در گفتگو با خبرگزاری فرانسه تایید کرد که یک مکالمه مخفی از نیروی هوایی آلمان ضبط شده است.

این سخنگو توضیح داد: طبق ارزیابی ما، در یک مکالمه در بخش نیروی هوایی نفوذ صورت گرفته است. ما در حال حاضر قادر به تایید این نیستیم که آیا تغییراتی در نسخه ضبط شده یا پیاده شده انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی، صورت گرفته است یا خیر.

نشریه اشپیگل آلمان پیشتر گزارش داده بود که وزارت دفاع نگران است که شاید حجم زیادی از اطلاعات به بیرون درز کرده باشد و نه فقط بخشی که از مذاکرات بین افسران آلمانی در مورد حمله به پل کریمه به بیرون درز کرده است.

گفت‌وگوی ضبط شده مقام‌های نظامی ارشد برلین در مورد موضوعات امنیتی روسیه و اوکراین، باعث نگرانی در مورد جاسوسی در آلمان شده است.

درز فایل صوتی مقام‌های نظامی ارشد آلمان تایید شد

به نوشته رویترز، این مقام‌های آلمانی در این مکالمه 38 دقیقه‌ای، در مورد تحویل «احتمالی» موشک‌های تاروس به کی‌یف صحبت می‌کنند، که اولاف شولتز صدراعظم آلمان تاکنون به طور علنی این موضوع را رد کرده است. آنها همچنین در مورد آموزش سربازان اوکراینی و اهداف نظامی احتمالی صحبت می‌کنند.

شولتز در مورد انتشار ضبط مکالمه ارتش آلمان، گفت: این موضوع با دقت، شدید و سریع در حال بررسی است. وی این حادثه را یک مشکل "بسیار جدی" خواند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب