پورعلی‌گنجی ساز جدایی کوک کرد


پورعلی‌گنجی ساز جدایی کوک کرد

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع پرسپولیس که به دلیل مصدومیت از لیست کنار گذاشته شده بود در حال حاضر قصد تمدید قراردادش را با این تیم ندارد.

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گرفت نام مرتضی پورعلی‌گنجی را از لیست بزرگسالان خود خارج کند تا هم بتواند جای او بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد و هم اینکه سقف قراردادش تا حدی افزایش پیدا کند. در همین راستا قرار شد رضا درویش با دعوت رسمی از مرتضی پورعلی‌گنجی از او بخواهد قرارداد دو ساله جدیدی را با باشگاه پرسپولیس امضا کند. در این فرهیختگان نوشته که پورعلی‌گنجی فعلا تمایلی برای تمدید قرارداد ندارد و تاکید داشته که تمام تمرکزش را روی تمرینات اختصاصی برای بازگشت به موقع به میادین گذاشته است.

گویا این مدافع ملی‌پوش از دریافتی‌های این فصلش رضایت ندارد. ضمن اینکه نه‌تنها پورعلی‌گنجی بلکه دیگر بازیکنان پرسپولیس که قراردادشان در تابستان سال آینده به اتمام خواهد رسید تا زمانی که پاداش دو قهرمانی فصل پیش خود را دریافت نکنند، اقدام به تمدید قرارداد نخواهند کرد. باشگاه پرسپولیس هنوز ۵۰ درصد دیگر از پاداش‌های دو قهرمانی فصل پیش سرخپوشان را به آنها پرداخت نکرده و فقط گئورگی گولسیانی موفق به دریافت آن شد. او هم چون قبل از آغاز نیم‌فصل به باشگاه نوتیس داده بود و خواهان کل مطالباتش شد، موفق به دریافت پاداشش شد.

پورعلی‌گنجی ساز جدایی کوک کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق