قتل خونین پسر 27 ساله به دست مرد 50 ساله شیرازی + جزییات


قتل خونین پسر 27 ساله به دست مرد 50 ساله شیرازی + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محسن لشکری فرمانده انتظامی لامرد اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در 9 اسفندماه سال جاری در یکی از روستاهای شهرستان لامرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران...

به گزارش رکنا، سرهنگ محسن لشکری فرمانده انتظامی لامرد اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در 9 اسفندماه سال جاری در یکی از روستاهای شهرستان لامرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی 27 ساله با ضربات چاقو مردی 50 ساله را به قتل و پسر مقتول را نیز مجروح و متواری شده است.

فرمانده انتظامی لامرد ادامه داد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند مخفیگاه قاتل را در بیابان‌های اطراف روستای خشت از توابع بخش اشکنان شناسایی و وی را دستگیر کنند.

سرهنگ لشکری با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه حال مزاجی مجروح رضایت‌بخش است، تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.


قتل خونین پسر 27 ساله به دست مرد 50 ساله شیرازی + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی