کند شدن سایت مرکز مبادله درپی افزایش تقاضا/ حراج بعدی سکه به زودی برگزار می‌شود


بانکداری ایرانی-سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا با بیان اینکه اولین حراج سکه در مرکز مبادله در حال انجام است، گفت: به‌زودی طی روزهای آینده حراج بعدی را اعلام می‌کنیم تا کسانی که در این حراج موفق به خرید نشدند، این فرصت برایشان فراهم شود. اصغر...

کند شدن سایت مرکز مبادله درپی افزایش تقاضا/ حراج بعدی سکه به زودی برگزار می‌شود

بانکداری ایرانی-سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا با بیان اینکه اولین حراج سکه در مرکز مبادله در حال انجام است، گفت: به‌زودی طی روزهای آینده حراج بعدی را اعلام می‌کنیم تا کسانی که در این حراج موفق به خرید نشدند، این فرصت برایشان فراهم شود.

اصغر بالسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فرآیند حراج سکه در مرکز مبادله بیان کرد: امروز اولین حراج سکه در مرکز مبادله در حال انجام است. فرآیند ثبت‌نام و احراز هویت از سوی متقاضیان از روز گذشته آغاز شده و امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۵ فرصت ثبت سفارش‌ها وجود داشت. اما با توجه به کندی در سامانه، کسانی که نتوانستند ثبت‌نام و احراز هویت کنند، تا قبل از ساعت ۱۵ این امکان برایشان فراهم است که ثبت‌نام کرده و اقدام به سفارش‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۲ تا ۱۵ امکان سفارش‌گذاری وجود داشته، گفت: با توجه به تقاضای گسترده، کسانی که امکان ثبت‌نام، احراز هویت و ثبت سفارش را تا ساعت ۱۵ دارند، این کار را انجام می‌دهند. اگر کسانی نتوانستند این مراحل را انجام دهند، هیچ عجله‌ای وجود ندارد؛ زیرا این اولین حراج بود و به‌زودی طی روزهای آینده حراج بعدی را اعلام می‌کنیم تا کسانی که در این حراج موفق به خرید نشدند، این فرصت برایشان فراهم شود.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا در پاسخ به اینکه اختلال در سایت مبادله طلا چه زمانی برطرف می‌شود، گفت: سایت در حال حاضر در دسترس قرار دارد اما سرعت آن کندی دارد که برطرف کردیم و فرآیند ثبت‌نام، احراز هویت و قیمت‌گذاری انجام می‌شود؛ اما به دلیل تقاضای گسترده کمی با کندی همراه است. از این رو بهتر است متقاضیان زمانی که ترافیک شبکه کمتر است، فرآیند ثبت‌نام و احراز هویت را انجام دهند.

بیشتر بخوانید
اختلال در سایت مرکز مبادله همزمان با آغاز حراج سکه
فروش ربع سکه در حراج امروز
بالسینی خاطرنشان کرد: با توجه به زمان‌بندی، هفت روز هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته، امکان ثبت‌نام و احراز هویت وجود دارد. متقاضیان بهتر است فرآیند ثبت‌نام و احراز هویت را زودتر انجام داده و منتظر حراج بعدی سکه باشند و نگرانی از این بابت برای مردم وجود ندارد. کسانی که نتوانند در اولین حراج برنده شوند، می‌توانند در حراج بعدی شرکت کرده و این امکان برایشان فراهم خواهد شدد.

وی توضیح داد: اگر دو نفر قیمت مشخصی را به‌صورت یکسان اعلام کنند، اولویت‌ زمانی برای آنها در نظر گرفته می‌شود؛ اما این اولین حراج است و به‌زودی زمان حراج بعدی اعلام می‌شود و نگرانی از این بابت وجود ندارد و طی روزهای آینده حراج دوم را برگزار می‌کنیم.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا در پاسخ به اینکه در شرایط مزایده‌ای برای حراج سکه، آیا امکان افزایش قیمت وجود دارد، گفت: این نگرانی وجود ندارد؛ زیرا متقاضیانی که در فرآیند ثبت سفارش و خرید سکه حضور دارند، بر اساس آگاهی و رفتار منطقی و تصمیم‌گیری عقلایی این کار را می‌کنند و قیمتی که اعلام می‌کنند با در نظر گرفتن جمیع شرایطی است که در بازار وجود دارد و مبتنی بر آن خواهد بود؛ بنابراین نگرانی از این بابت که حراج سکه باعث افزایش قیمت شود، وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها