یک نگاه رنگ خون گرفت ! / آن شب نگاه مادر امیر به در ماند !


یک نگاه رنگ خون گرفت ! / آن شب نگاه مادر امیر به در ماند !

به گزارش رکنا، ساعت 5 صبح یکشنبه 13 اسفند مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان های جنوب پایتخت به بازپرس حسین گودرزی اعلام شد. به دنبال گزارش این خبر، تحقیقات در رابطه با مرگ پسر 18 ساله به...

به گزارش رکنا، ساعت 5 صبح یکشنبه 13 اسفند مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان های جنوب پایتخت به بازپرس حسین گودرزی اعلام شد. به دنبال گزارش این خبر، تحقیقات در رابطه با مرگ پسر 18 ساله به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسر جوان به نام امیر و یکی از دوستانش به نام پویا زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان، امیر تسلیم مرگ شده است.

پویا در رابطه با حادثه‌ای که برایشان رخ داده بود، گفت: آن شب من و امیر و شاهین سوار موتورسیکلت شدیم و در خیابان دور دور می‌کردیم. ناگهان یک موتورسیکلت دو ترک از کنارمان عبور کرد. یکی‌ از راکبان سر اینکه چرا چپ چپ نگاه می‌کنید با ما دعوا کرد. موتورسواران بعد از لحظاتی فرار کردند و ما هم برای اینکه روی آنها را کم کنیم، تعقیبشان کردیم. تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه در نهایت در نزدیکی پارک لاله تهران به آنها رسیدیم. درگیری دوباره بالا گرفت و یکی از آنها با قمه به ما حمله کرد و من و امیر زخمی شدیم.

دوستم هر دوی ما را سوار موتورسیکلت کرد تا به بیمارستان برساند؛ اما در بین راه حال امیر وخیم شد و بعد هم در بیمارستان جان باخت.

به دنبال اظهارات پسر جوان، تحقیقات برای دستگیری موتورسواران فراری به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه دارد.


یک نگاه رنگ خون گرفت ! / آن شب نگاه مادر امیر به در ماند !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی