نهمین دوره رزم مقدماتی ارتش به اتمام رسید


نهمین دوره رزم مقدماتی ارتش به اتمام رسید

اقتصادنیوز: مراسم اختتامیه نهمین دوره رزم مقدماتی ارتش با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،‌ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی صبح امروز - دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - در نهمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه پذیری دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های درجه داری مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه نیروی زمینی ارتش، اظهار کرد: به شما دانش پژوهان تبریک عرض می کنم. شما راه عزت و افتخار و سرافرازی پوشیدن لباس ارتش اسلام را انتخاب کرده اید که نشان دهنده بصریت و آگاهی و دانایی شماست و هم جای تبریک و تهنیت دارد.

وی ادامه داد: عمر انسان می‌گذرد و چه نیکو است که این عمر در راهی صرف شود که ذخیره انسان باشد. راهی که در راه قرآن، پیامبر و ائمه نشان دادند و در راه دفاع از کشور و مردم بگذرد، بسیار ارزشمند است. این راه نو این را شما جوانان انتخاب کردید. زندگی نظامی ارزشمند است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: امیر مؤمنان فرموده‌اند که سربازی و جهاد در راه اسلام، بابی از باب‌های بهشت است. تیم مسیری است که شما در آن قدم گذاشته‌اید.

خبر مرتبط
آماده باش ارتش ایران در 11 استان کشور

اقتصادنیوز : امیر سرتیپ غلامعلیان از آماده باش کامل ارتش ایران در برخی از استان های کشور خبر داد. جزئیات و علت آماده باش ارتش را در ادامه می خوانید.

وی در پایان گفت: من سال‌ها شاهد برگزاری این برنامه هستم و بدون اغراق عرض می کنم که برنامه امروز به لحاظ آمادگی و آراستگی بهتر و چشم نوازتر از همه دوره‌های قبل بود.

در این مراسم فرماندهان نیروی زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی ارتش نیز حضور دارند. برگزاری رژه اجرای حرکات آمادگی جسمانی بخش دیگری از این مراسم بود.

خبر مرتبط
شناسایی راحت‌ترین کار و سخت‌ترین کار در ارتش ایران

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ایمنی یکی از مهمترین مسائلی است که همواره مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان