مرگ معمایی مرد جوان در درگیری همسایه بخاطر قبض آب و برق


مرگ معمایی مرد جوان در درگیری همسایه بخاطر قبض آب و برق

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 20 شب 13 اسفند ماه خبر مرگ مشکوک مردی در محله تهرانپارس به پلیس 110 گزارش شد و ماموران بلافاصله به محل جنایت اعزام شدند. ماموران پلیس در...

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 20 شب 13 اسفند ماه خبر مرگ مشکوک مردی در محله تهرانپارس به پلیس 110 گزارش شد و ماموران بلافاصله به محل جنایت اعزام شدند.

ماموران پلیس در صحنه جرم با آپارتمان 5 طبقه ای روبرو شدند که مرد 55 ساله ای پس از درگیری با اهالی ساختمان زمین خورده و با تایید پزشکان اورژانس به کام مرگ فرو رفته است.

بررسی های پلیس حکایت از این داشت که اهالی این ساختمان 3 برادر و 2 مرد همسایه هستند که از چند روز قبل بر سر مسائل مالی و پرداخت قبوض آب و برق با هم درگیر شده و در زمان وقوع حادثه یکی از همسایه ها یکی از برادران را هل داده و پس از زمین خوردن به کام مرگ فرو می رود.

گزارش این مرگ مشکوک به بازپرس ویژه قتل محمدجواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی مخابره شد تا او به همراه تیم بررسی صحنه جرم وارد عمل شوند.

تحقیقات بازپرس جنایی مشخص کرد مرد 55 ساله، سابقه بیماری قلبی داشته و قلبش با باطری کار می کرده، همین موضوع کافی بود دستور انتقال جسد برای بررسی علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی صادر شود.

با دستور بازپرس محمدجوادشفیعی هر 2 متهم پرونده بازداشت و 2 مرد همسایه برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان ادراه 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات تا مشخص شدند علت مرگ مرد 55 ساله ادامه دارد.


مرگ معمایی مرد جوان در درگیری همسایه بخاطر قبض آب و برق

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن