کاهش تولید فولاد خطرساز شد؟


کاهش تولید فولاد خطرساز شد؟

گزارش عملکرد ماهانه فولاد مبارکه اصفهان در بهمن ۱۴۰۲ منتشر شد که نشان می‌دهد تولید شرکت کاهش داشته است. آیا کاهش تولید فولاد مبارکه برای این شرکت دردسرساز خواهد شد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بررسی‌‌ها نشان می‌دهد، فولاد مبارکه علی‌رغم کاهش تولید در این ماه، تناژ فروش خود را بالا برده است. همین موضوع سبب رشد درآمد فولاد مبارکه اصفهان در بهمن 1402 شده است.

تناژ تولید شرکت در بهمن نسبت به ماه گذشته یعنی دی‌ماه با کاهش بیش از هفت درصدی روبه‌رو شده است. به‌طوری که مقدار تولید فولاد مبارکه اصفهان از 692 هزار تن در دی به 641 هزار تن رسیده است.

با وجود اینکه فولاد مبارکه در بهمن‌ماه با کاهش تولید روبه‌رو شد شرکت توانست مقدار فروش خود را در مدار صعودی قرار دهد. به نحوی که تناژ فروش فولاد از 687 هزار تن در دی با رشد حداقلی به 689 هزار تن رسیده است.

این موضوع در کنار رشد نرخ فروش شرکت زمینه‌ساز افزایش درآمد فولاد شد. فولاد مبارکه اصفهان در بهمن‌‌ماه توانست بیشتر از 19 هزار و 270 میلیارد تومان از فروش محصولات خود درآمدزایی کند.

عملکرد ماهانه فولاد در گزارش «درآمد ۱۱ ماهه فولاد به ۲۱۸ همت رسید / مقدار تولید کاهش یافت» زیر ذره‌بین رفته و مورد بررسی قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی