قتل خانم فروشنده سوپرمارکت در دامغان / انگیزه قاتل مشخص نیست! + جزییات


قتل خانم فروشنده سوپرمارکت در دامغان / انگیزه قاتل مشخص نیست! + جزییات

به گزارش رکنا، مهدی کلامی مقدم به رسانه‌ها اعلام کرد: صبح روز 14 اسفند ۱۴۰۲، خانمی ۵۶ ساله با هویت «ک. ب» که فروشنده مغازه سوپرمارکتی واقع در خیابان طالقانی دامغان بود، به وسیله ضربات جسم سخت...

به گزارش رکنا، مهدی کلامی مقدم به رسانه‌ها اعلام کرد: صبح روز 14 اسفند ۱۴۰۲، خانمی ۵۶ ساله با هویت «ک. ب» که فروشنده مغازه سوپرمارکتی واقع در خیابان طالقانی دامغان بود، به وسیله ضربات جسم سخت از سوی شخصی با هویت نامشخص، به قتل رسید و قاتل ظرف چندساعت دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب دامغان گفت: علت و انگیزه ارتکاب به قتل و جزییات بیشتر نیازمند بررسی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان نیز گفت: قاتل مواد مخدر از نوع شیشه مصرف کرده بود و در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی افزود: بنا بر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در دامغان مبنی بر اینکه در یکی از محلات شهرستان خانم میانسالی بر اثر ضربه میله آهنی به قتل رسیده است، به سرعت ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. در تحقیقات میدانی مشخص شد جوانی ۱۹ ساله و معتاد به مغازه که صاحب آن خانم میانسالی بود مراجعه داشته است، به دلایل نامعلومی با وی درگیر شد و در ادامه با میله آهنی به سر خانم ضربه ای وارد کرد و از محل متواری شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان تصریح کرد: تحقیقات در رابطه با علت و انگیزه قاتل در درست بررسی است و به محض مشخص شدن موضوع نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

شهرستان دامغان در نزدیک به ۱۰۰ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و حدود ۳۰۰ کیلومتری شرق پایتخت (تهران) قرار دارد.


قتل خانم فروشنده سوپرمارکت در دامغان / انگیزه قاتل مشخص نیست! + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)