بازگشت به اوج ستاره پرسپولیس در تیم اوسمار


بازگشت به اوج ستاره پرسپولیس در تیم اوسمار

مهدی ترابی زیر نظر اوسمار سرمربی جدید پرسپولیس دوباره به روزهای اوجش برگشته است.

از مشکلات پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر و در زمان حضور یحیی گل محمدی ، افت شدید چند ستاره این تیم بود. بازیکنان تاثیرگذاری که از روزهای اوجشان فاصله گرفته بودند و عملکرد خوبی در نیم فصل نخست نداشتند. یکی از این بازیکنان مهدی ترابی بود. ترابی که در سال های اخیر یکی از بهترین های پرسپولیس بوده و مهره تاثیرگذاری در قهرمانی های سال های اخیر پرسپولیس بوده،در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت و افت کرده بود.

با این حال ترابی بعد از آمدن اوسمار دوباره به همان ستاره تاثیرگذار پرسپولیس تبدیل شد و در هفته های اخیر فوق العاده بود. ترابی هر وقت سرحال باشد، پرسپولیس راه می افتد و این موضوع در سال های اخیر ثابت شده است. اوسمار جای ترابی را در ترکیب پرسپولیس عوض کرده و او را از سمت چپ به سمت راست برده است. همین موضوع در کنار آزادی عملی که سرمربی جدید پرسپولیس به این بازیکن داده،باعث شد تا یک ترابی متفاوت را در نیم فصل دوم ببینیم.

بازگشت به اوج ستاره پرسپولیس در تیم اوسمار

مهدی در بازی با تراکتور گلزنی کرد. در دیدار با ذوب آهن بارها موقعیت گل ایجاد کرد و به تیمش کمک کرد یک بازی سخت بیرون از خانه را ببرد. در بازی مقابل نفت و گاز گچساران هم یکی از ستاره های تیمش بود و در جریان برتری ۳ گله پرسپولیس در جام حذفی یک گل زد و یک پاس گل داد. بازگشت ترابی به روزهای اوج بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس است و به نظر می رسد ستاره گمشده پرسپولیس در نیم فصل دوم و در تیم اوسمار دوباره پیدا شده و این روزهای شاهد درخشش او در پرسپولیس هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج