حمایت تمام قد بورل از درخواست هریس درباره غزه


 حمایت تمام قد بورل از درخواست هریس درباره غزه

​ اقتصادنیوز : رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا از درخواست کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه استقبال کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) اعلام کرد از درخواست کامالا هریس برای آتش‌بس فوری در غزه حمایت می‌کند.

به نقل از آناتولی، وی ادامه می‌دهد: وقت آن است که شورای امنیت اقدام کند.

خبر مرتبط
انتقاد تند و تیز «بورل» از جنایت اخیر اسرائیل در غزه

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا کشتار مردم غزه هنگام دریافت کمک‌های بشردوستانه توسط ارتش اسرائیل را غیرقابل توجیه خواند و گفت: مسئولیت این حادثه بر عهده محدودیت های اعمال شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی است.

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا بر ضرورت آتش‌بس فوری در نوار غزه، به دلیل رنج و عذاب بی‌حد مردم فلسطین تأکید کرده است.

لازم به ذکر است که ایالات متحده از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، سه بار از وتوی خود در شورای امنیت سازمان ملل علیه پیش‌نویس قطعنامه‌های درخواست آتش‌بس استفاده کرده است.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها، ده‌ها هزار غیرنظامی که بیشتر آنها کودکان و زنان بودند، تلفات وارد کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط