هشدار هلال احمر به مردم


هشدار هلال احمر به مردم

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت:‌ طبق اخطارهای هواشناسی اگر بارندگی شروع شود احتمال سیل و سیلاب دوباره وجود دارد.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور امشب پانزدهم اسفند ماه ۱۴۰۲در برنامه تهران ۲۰ شبکه ۵ تهران در مورد سیل سیستان و بلوچستان گفت: جمعیت هلال احمر از لحظه اول سیل، به همراه نیروهای محلی داوطلب و کادر نجاتگر و امدادگر حضور یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: تاکنون به ۲۴۰۰۰ نفر و ۵۲۶ روستا خدمت رسانی انجام شده است و حدود ۸۱۷ خانوار اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: در مناطق سیل زده بسته‌های غذایی و اقلام زیستی برای مکان‌هایی که بیشتر نیاز بود توزیع شد و تعداد قابل توجهی از مردم که درسیلاب گرفتار بودند نجات داده شدند.

هشدار هلال احمر به مردمکولیوند گفت: همکاران هلال احمر در منطقه حضور دارند تا شرایط پایدار بشود هم اکنون شرایط به نسبت قبل بسیار پایدارتر است اما طبق اخطارهای هواشناسی اگر بارندگی شروع شود احتمال سیل و سیلاب دوباره وجود دارد که با آمادگی همکاران هلال احمر مردم عزیز را تنها نمی‌گذاریم و کنار آنها هستیم تا خدشه‌ای به آنها وارد نشود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در پایان افزود: ما به صورت هوایی(بالگرد) و زمینی (آمبولانس و خودروهای نجات) و از طریق آبی (قایق) کمک رسانی می کنیم هر سازمانی که میخواهد به مردم سیل زده خدمت کند باید منسجم باشد و کمک های خودشان را تحویل شعبه های هلال احمر بدهند تا ما کمک های مردمی را به صورت نظام مند بین مردم سیل زده تقسیم کنیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی