حکم اعدام برای دایی شیطان صفت


حکم اعدام برای دایی شیطان صفت

مرد شرور که با انگیزه انتقامجویی و به اتهام تعرض به خواهرزاده‌اش دستگیر و محاکمه شده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک تهران به اعدام محکوم شد.

به گزارش مشرق، زمستان سال گذشته زن ۳۵ ساله‌ای به نام مریم با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد دایی ۴۰ ساله‌اش او را مورد تعرض قرار داده است.

وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: ۹ سال قبل ازدواج کردم و یک دختر ۸ ساله دارم. با دایی‌ام و خانواده‌اش هم ارتباط خوبی داشتیم و در رفت و آمد بودیم تا اینکه یک ماه قبل دایی‌ام به خانه ما آمد که در آن ساعت همسرم به محل کارش رفته بود و دخترم هم مدرسه بود، او گفت در محدوده خانه ما کاری داشته و خواسته به من هم سر بزند. بعد هم از من خواست تا برایش صبحانه بیاورم. وقتی برای درست کردن صبحانه به آشپزخانه رفتم ناگهان در یک لحظه دایی‌ام به سمتم حمله کرد. از این کار شوکه شده بودم و نمی‌دانستم قصدش چیست اما شروع به کتک زدن من کرد و بعد هم با زور و تهدید به من تعرض کرد و از من فیلم گرفت و گفت اگر به کسی حرفی بزنی فیلم را در فضای مجازی منتشر می‌کنم. دایی‌ام گفت برای انتقام از برادرم میلاد این بلا را سر من آورده است.

شاکی افزود: از این اتفاق وحشت‌زده و شوکه بودم و به خاطر ترس از آبروی خودم و خانواده‌ام مدتی سکوت کردم اما به لحاظ روانی به شدت افسرده و نابود بودم. چند هفته‌ای که گذشت یک شب برادرم با من تماس گرفت و گفت که یک نفر عکس‌های نامتعارفی از من در یکی از گروه‌های تلگرامی خانوادگی منتشر کرده است. وقتی موضوع را شنیدم، شوکه شدم و فهمیدم کار دایی‌ام است و او به خاطر انتقام از برادرم میلاد عکس و فیلم‌ام را منتشر کرده بود و بعد هم مجبور شدم واقعیت را به همسرم بگویم. حالا هم از دایی‌ام شکایت دارم.

پس از اظهارات شاکی، مأموران مرد شرور را بازداشت کردند. متهم در همان مراحل ابتدایی بازجویی اتهامش را پذیرفت و گفت: چند ماه قبل خواهرزاده‌ام میلاد برای مخارج عروسی‌اش از من ۸ میلیون تومان پول گرفت و قرار بود بعد از گرفتن هدایای عروسی‌اش طلبم را پس بدهد اما هر بار برای پس دادن بدهی‌اش بهانه‌ای می‌آورد و طفره می‌رفت که این رفتارش خیلی مرا ناراحت کرد چون احساس می‌کردم سرم کلاه گذاشته است و در نهایت تصمیم گرفتم با این کار از او انتقام بگیرم.

با اظهارات متهم، مأموران حافظه تلفن همراه وی را بررسی کردند و فیلم ضبط شده از مریم را کشف کردند.

پس از آن، کارشناسان تشخیص هویت با بررسی فیلم ضبط شده در گزارشی اعلام کردند که فیلم در زمانی گرفته شده که متهم قربانی‌اش را تهدید و مجبور به اعمال شوم کرده است.

با تکمیل تحقیقات، پرونده متهم با صدور کیفرخواست به شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

برگزاری جلسه رسیدگی غیرعلنی

در جلسه محاکمه که پشت درهای بسته و غیرعلنی برگزار شد، شاکی اظهاراتش را بیان کرد و خواستار اشد مجازات برای متهم شد و قضات دادگاه هم بعد از شنیدن دفاعیات متهم و بر اساس گزارش‌های پلیس و کارشناسان تشخیص هویت و همین‌طور با توجه به مدارک موجود در پرونده، مرد شرور را به اعدام محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان