سفر گانتس به آمریکا جنجالی شد / دفتر نتانیاهو به ماجرا ورود کرد


سفر گانتس به آمریکا جنجالی شد / دفتر نتانیاهو به ماجرا ورود کرد

اقتصادنیوز : دفتر نخست‌وزیر اسرائیل در حال انجام تحقیق گسترده‌ای درباره این است که بنی گانتس، از اعضای کابینه جنگ چگونه با وجود مخالفت نتانیاهو بلیت سفر به آمریکا را گرفته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مرکز پخش رژیم صهیونیستی گزارش داد در اقدامی که حاکی از تشدید تنش میان بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر این رژیم) و گانتس است، دفتر نتانیاهو تحقیق گسترده‌ای را درباره چگونگی دریافت بلیت سفر به واشنگتن از سوی گانتس با وجود مخالفت نتانیاهو با این سفر آغاز کرده است.

این مرکز در وبگاه خود تاکید کرد نتانیاهو تقلا کرد سفر گانتس به واشنگتن را لغو کند از این رو دفتر او تحقیق گسترده‌ای را درباره چگونگی دسترسی او به بلیت سفر آغاز کرد.

خبر مرتبط
حمله حزب الله به چندین شهرک اسرائیل نشین

اقتصادنیوز : حزب‌الله لبنان عصر سه‌شنبه ساختمانی در شهرکی واقع در شمال اراضی اشغالی را با تسلیحات مناسب هدف قرار داد و تاکید کرد که آن را دقیقا هدف قرار داده است.

همزمان افراد گانتس اعلام کردند که او موافقت با سفر به واشنگتن را بر اساس مجوز دفتر نتانیاهو به دست آورد.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» یکشنبه نوشت با وجود مغایرت سفر گانتس با مقررات کابینه و مخالفت نتانیاهو با سفر او به واشنگتن، او سعی با تعدادی دیگر از مسؤولان آمریکایی دیدار کرد.

آحارونوت در ادامه نوشت، پس از آنکه دفتر نتانیاهو دستورالعمل‌هایی برای مایک هرتزوگ، سفیر «اسرائیل» در واشنگتن صادر کرده و به او دستور داد گانتس را در سفرش به آمریکا همراهی نکرده و سفر او را رسمی تلقی نکند، سفر گانتس به واشنگتن سفر رسمی محسوب نمی‌شود و کابینه هرگز هزینه این سفر را تامین نخواهد کرد و هزینه آن با حزب «اردوگاه اصلی» به ریاست گانتس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه