فرد توهین کننده به یک مرکز آموزشی در یزد دستگیر شد


فرد توهین کننده به یک مرکز آموزشی در یزد دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن ابوالحسینی گفت: یکی از مراکز آموزشی استان یزد به پلیس فتا مراجعه ومدعی شد فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی، مطالب توهین‌آمیزی را درباره آن مرکز آموزشی منتشر...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن ابوالحسینی گفت: یکی از مراکز آموزشی استان یزد به پلیس فتا مراجعه ومدعی شد فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی، مطالب توهین‌آمیزی را درباره آن مرکز آموزشی منتشر کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از بررسی اظهارات شاکی و مستندات موجود در پرونده، کارشناسان پلیس فتا متوجه شدند که یک فرد در فضای مجازی با ایجاد یک صفحه شخصی، به توهین و هتک حرمت شهروندان از جمله مرکز آموزشی ذکر شده، اقدام کرده است.

رئیس پلیس فتا استان بیان داشت: ماموران پس از اخذ مجوز قضائی، متهم را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند و متهم پس از حضور در پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار کرد، اما پس از روبه رو شدن با مستندات مربوطه، جرم را پذیرفت و علت این کار را انتقام جویی اعلام کرد.

ابوالحسینی با اشاره به اینکه امنیت روانی مردم از خطوط قرمز پلیس است خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند.

رئیس پلیس فتا استان یزد به شهروندان توصیه کرد: این پلیس بصورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تلفن 096380 و یا سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.gov.ir با ما درمیان بگذارند.


فرد توهین کننده به یک مرکز آموزشی در یزد دستگیر شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج