غافلگیری موبایل قاپ حرفه ای محله تجریش


غافلگیری موبایل قاپ حرفه ای محله تجریش

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری 101 تجریش در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به یک موتورسوار که درحال زاغزنی شهروندان...

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری 101 تجریش در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به یک موتورسوار که درحال زاغزنی شهروندان بود، مشکوک و او را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم در همین حین سعی کرد تلفن همراه یکی از شهروندان را به سرقت ببرد که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و او را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم که از دستگیر خود در هنگام سرقت متعجب شده بود سعی کرد با ادله و بیانات واهی جان خود را از مهلکه به در برد، راه به جایی نبرد و در نهایت در همان محل به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و به همراه ماموران به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ ضرونی، بیان داشت: متهم در کلانتری نیز مجددا به 10 فقره سرقت خود اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادسرا ارجاع شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان با رعایت توصیه های پلیسی در محل های عمومی و پرتردد ترجیحا از تلفن همراه استفاده ننموده و یا از هندزفری استفاده نمایند تا از وقوع این نوع سرقت جلوگیری شود.


غافلگیری موبایل قاپ حرفه ای محله تجریش

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب