ورود سامانه بارشی به خوزستان


ورود سامانه بارشی به خوزستان

به گزارش رکنا خوزستان، محمد سبزه زاری با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ تا بعد از ظهر جمعه ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ گفت : این سامانه موجب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا نسبتا...

به گزارش رکنا خوزستان، محمد سبزه زاری با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ تا بعد از ظهر جمعه ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ گفت : این سامانه موجب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا نسبتا شدید و در ارتفاعات بارش برف خواهد شد .

وی افزود : رگبار و رعد و برق و وز ش تندباد لحظه‌ای در مناطق شمال و شمال شرق و شرق و در بقیه مناطق بصورت نقطه‌ای خواهد بود.

سبزه زاری همچنین با اشاره به وزش باد متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای در مناطق جنوبی، جنوب غربی، و بخش‌هایی از مرکز گفت : این شرایط موجب لغزندگی جادهها، اختالل در سفر‌های بین شهری بویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر بصورت محدود، شکستن شاخه درختان می شود.

او توصیه کرد : احتیاط در سفر‌های برون شهری، لایروبی کانال‌ها و آبروها، احتیاط در فعالیت کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچرو، احتیاط در عبور از حاشیه مسیلها، اقدامات لازم برای فعالیت‌های عمرانی و بتنریزی، تمهیدات لازم در جهت

حفظ ماشین آلات کشاورزی در نظر گرفته شود


ورود سامانه بارشی به خوزستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک